Beskrajni letovi, usamljene hotelske sobe, jet-lag, jedan sastanak za drugim
Booking.com: Poslovna putovanja koriste se za efikasnije poslovanje ali i upoznavanje novih kultura
Istraživanje Booking.com-a na 4.500 poslovnih putnika pokazalo da poslovne putnike jednako uzbuđuju nove kulture kao i osobni sastanci s klijentima i partnerima
Beskrajni letovi, usamljene hotelske sobe, jet-lag, jedan sastanak za drugim - klasični stereotipi povezani s poslovnim putovanjima. Istraživanje koje je danas objavio Booking.com otkriva da unatoč stresu povezanom s poslovnim putovanjima mnogi smatraju da je upravo to jedna od najvećih prednosti posla, pri čemu polovica potvrđuje da im je najdraža stvar prilikom međunarodnih putovanja prilika za upoznavanje novih kultura (50%) ili posjet novom gradu (46%).
U istraživanju Booking.com-a, vodeće svjetske tvrtke za povezivanje poslovnih putnika s najširim izborom smještajnih objekata, sudjelovalo je više od 4.500 poslovnih putnika iz 8 zemalja, a pokazalo je da se kod poslovnih putovanja ne vrti sve oko posla. Iskusni poslovni putnici priznaju da ih upoznavanje novih kultura uzbuđuje jednako kao i osobni sastanak s klijentom ili kolegom.
ODMOR ZA OPORTUNISTE
Istraživanje također otkriva da petina poslovnih putnika koristi priliku za spajanjem poslovnog putovanja s privatnim (20%). Sličan broj (18%) smatra to dobrom prilikom da si priušti malo vremena za sebe, pri čemu poslovni putnici iz Japana (25%) najviše cijene vrijeme koje mogu posvetiti sebi.
NAJGOSTOLJUBIVIJE ZEMLJE
Rezultati pokazuju da je prilika za upoznavanje novih kultura najveća prednost poslovnih putovanja i najveći broj putnika smatra Tajland najgostoljubivijom zemljom. Gotovo trećina (29%) poslovnih putnika Tajland smatra najgostoljubivijom zemljom koja se također našla na top listi zemalja s najboljom hranom. Gotovo trećina (30%) putnika uživa u kušanju nove hrane, pri čemu poslovni putnici smatraju da Italija (36%) nudi najbolju hranu, a odmah iza nje slijedi Francuska (35%).
Poslovni putnici smatraju Njemačku zemljom u kojoj je najjednostavnije putovati (28%). Zatim slijedi Singapur (27%) koji također ima zračnu luku najbolje povezanu s gradom (32%) kao i najbolju hranu u zračnoj luci (30%).
VRIJEDNOST SASTANAKA UŽIVO
Iako poslovni putnici potvrđuju da međunarodna putovanja znaju biti stresna (93%), slažu se oko činjenice da se ništa ne može mjeriti s vrijednošću sastanaka uživo s klijentima ili suradnicima. Sastanak uživo produktivniji je, iskreniji i ojačava odnos. Općenito, većina poslovnih putnika (61%) preferira sastanke uživo sa suradnicima izvan ureda, iako ih manje od polovice (46%) redovito održava.
Pokazalo se također da poslovni putnici iz Ujedinjenog Kraljevstva (71%) i SAD-a (68%) više od drugih nacionalnosti preferiraju sastanke uživo. Postoji jasna poslovna prednost sastanaka uživo, a najvećim se dijelom to odnosi na širenje kulturnih vidika kao i na poslovnu produktivnost.
Istraživanje je dokazalo da dvije trećine poslovnih putnika vjeruju da sastanci uživo jačaju odnose (66%) i donose direktnije/iskrenije razgovore (62%), dok više od polovice vjeruje da su sastanci uživo produktivniji (56%) i da im omogućuju bržu implementaciju rješenja (52%) nego što je to slučaj kod drugih vrsta sastanaka.
Četvrtina (26%) poslovnih putnika tvrdi da sastanci uživo omogućuju bolje financijske ishode.
POSAO I ZABAVA
Poslovni putnici uglavnom imaju pozitivno mišljenje o međunarodnim poslovnim putovanjima (38%). Francuzi (30%), Talijani (25%) i Amerikanci (25%) vjerojatnije će reći i da su uzbuđeni zbog toga.
Otprilike polovica poslovnih putnika misli da su sastanci uživo s klijentima i poslovnim suradnicima (48%) i druženje (39%) s kolegama i poslovnim suradnicima najveće prednosti međunarodnih poslovnih putovanja, a četvrtina (24%) ih voli zbog skupljanja milja aviokompanija i bodova za vjernost u hotelima.
Ripsy Bandourian, direktorica odjela za razvoj proizvoda, Poslovni Booking.com, istaknula je:“Iako poslovna putovanja znaju biti stresna, ona donose i mnoge prednosti: prilike da se upozna novi grad ili nova zemlja, proširivanje kulturnih horizonta, čak i spajanje s odmorom. Primjećuje se sve tanja granica između poslovnih i privatnih putovanja i to se pogotovo može vidjeti na tipu smještaja koji poslovni putnici rezerviraju. Tradicionalni poslovni hoteli i dalje su snažni, no kako poslovni putnici odlučuju kombinirati posao sa zadovoljstvom, drukčiji tipovi smještajnih objekata poput butik hotela, kao i apartmani i vile koji nude udobnost koja podsjeća na dom, sve više jačaju na tržištu. Poslovni Booking.com nudi poslovnim putnicima širok izbor smještaja za sjajno iskustvo na svakom putovanju. Budući da poslovnim putnicima nudimo točno ono što trebaju za rezervaciju smještaja koji im potpuno odgovara, oni imaju mogućnost vrlo jednostavno prijeći iz svoje uloge poslovnog putnika u ulogu turista.”
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, na dan Sv. Luce, u Koncertnoj dvorani braće Berse s početkom u 19 sati, adventsko pripovijedanje - "Ferali u noći- priče koje nose svjetlo".
-
U sklopu izvođenja radova tvrtke Euro projekt d.o.o. na izgradnji javnog sustava odvodnje od nedjelje, 15. prosinca 2024. godine započinje izvođenje radova na rekonstrukciji i dogradnji kanalizacijske i vodoopskrbne mreže na području gradskog naselja Vidikovac.
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
-
Tijekom radova do ponovne uspostave vodoopskrbe, cisterna s vodom za ljudsku potrošnju biti će smještena na Crkvenom kod kućnog broja 11.
Izdvojeno
-
Hrvatski premijer Andrej Plenković rekao je u petak u Zagrebu da Hrvatska želi da proces dijaloga između Kosova i Srbije dovede do normalizacije odnosa i međusobnog priznanja, no njegov kosovski kolega Albin Kurti je kazao da je za to potrebna "normalna Srbija", koja trenutno nije "demokratska".
-
„Kao što pomorci, boreći se s valovima, brodom sigurno uplove u porat, tako i CTG aparat, koristeći ultrazvučne valove, pomaže pri sigurnom porodu“; tako je ravnatelj Pomorske škole Zadar, Marin Perinić, sasvim lijepo dočarao još jednu u nizu donacija svoje škole usmjerene prema Općoj bolnici Zadar, točnije Službi za ginekologiju i opstetriciju.
-
Čovjek je ključ uspjeha u turizmu - poruka je akcije "Nasmiješeno sunce" kojom su nagrađeni najuspješniji u ostvarenju protekle turističke sezone.
-
Iz zadarskog rodilišta stiže jedna lijepa vijest; zaključno s jučerašnjim danom brojimo ukupno 1.403 rođene bebe i sasvim ćemo sigurno do konca godine nadmašiti brojku od 1.421 djeteta koliko je rođeno u 2023.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.