s potpisom kreativnog tima kofein
"Vir turizam" dobio novi logotip
Novi je logotip moderniji, kažu nam u „Vir turizmu“, a sastavljen je od slova i stiliziranog jarbola. Dolazi s bogatom tamnoplavom podlogom kao bazom na kojoj čvrsto stoji slovni stijeg turizma, odnosno naziv tvrtke.
Destinacijska menadžment kompanija „Vir turizam“ predstavila je svoj novi logotip koji nakon sedam godina zamjenjuje dosadašnji logo s virskom Kaštelinom kao središnjim motivom identiteta virskog turističkog poduzeća.
Novi je logotip moderniji, kažu nam u „Vir turizmu“, a sastavljen je od slova i stiliziranog jarbola. Dolazi s bogatom tamnoplavom podlogom kao bazom na kojoj čvrsto stoji slovni stijeg turizma, odnosno naziv tvrtke.
„Logotip je suptilna asocijacija na vječni motiv s mora, a svojim ukusom, uravnoteženošću i stilom plijeni svačiju pozornost te budi želju za putovanjem“, kažu u kreativnoj agenciji „Kofein“ vlasnika Tomislava Krajačića, koja je napravila novi logotip. Riječ je o jednoj od najbrže rastućih agencija koja se u svega pet godina rada uvrstila među najvažnije kreativne agencije u Hrvatskoj, a njihovi klijenti – Renault, Hrvatska poštanska banka, Henkel, Cinestar, Bayer, DM, Zagrebačka banka, Nissan, Zagrebački holding, Total TV, Splitska banka, Printera, Hrvatska lutrija i drugi, najbolje ilustriraju taj uspjeh.
Logotip koji su izradili za „Vir turizam“ te ga predstavili kao novi identitet virske destinacijske kompanije, dolazi u svojoj osnovnoj varijanti s tamnoplavom podlogom, zlatnim jarbolom i bijelim slovima te verzijom s modrim slovima kao praktično rješenje za poslovnu komunikaciju.
Novi vizual već je implementiran na web stranicu www.virturizam.hr i FB stranicu poduzeća, a uskoro će se naći i na novim turističkim brošurama.
„Vizualni identitet važan je segment strategije i poslovne komunikacije naše kompanije, kao što je i promjena logotipa nakon sedam godina bila nužnost. Vjerujem kako će se u simbolici našeg novog logotipa, s jarbolom i turističkim stijegom, naše poduzeće uspješno nositi s realizacijom budućih projekata i turističkog razvoja cijelog otoka“, istaknula je direktorica „Vir turizma“ Kristina Perić zadovoljstvo s izabranim grafičkim rješenjem agencije „Kofein“.
Vezane vijesti
-
Od danas do četvrtka, 2. svibnja na području virske općine provodit će se sustavne mjere druge ovogodišnje larvicidne dezinsekcije, koje će se provoditi larvicidima (tabletama).
-
Na temelju Odluke o upisu djece, Dječji vrtić Smješko provodi postupak upisa djece za pedagošku godinu 2024./2025. Zahtjevi za upis djece u redovni vrtićki program primaju se zaključno do 3. svibnja 2024., a dokument zahtjeva može se preuzeti na službenoj web stranici Smješka, ili se može zatražiti u vrtiću.
-
U Viru je održana je prva ovogodišnja akcija darivanja krvi na kojoj je virskom UUDK-u pristupilo deset novih članova.
-
Prva od nekoliko planiranih akcija čišćenja prirodnog ambijenta jugozapadnog dijela otoka Vira održala se jutros na padinskim predjelima Srpljice.
Izdvojeno
-
Bogat i zabavan program pripremio je Muzej antičkog stakla Zadra, u sklopu obilježavanja 15. godišnjice rada i Dana Muzeja!
-
Na zadarskom gradskom groblju okupili su se danas pripadnici postrojbe koji su došli odati počast svojim poginulim suborcima i svim poginulim braniteljima u Domovinskom ratu.
-
Posljednjih godina primjetna je praksa pakiranja brojnih proizvoda u manjim količinama. Ta manja pakiranja ne prate i niže cijene. Riječ je o shrinkflaciji po kojoj za isti iznos novca dobijemo manje.
-
Mrlje od znoja mogu se pojaviti nakon intenzivnog vježbanja ili čak nakon običnog dana u uredu
Reci što misliš!