Sci-Tech

Hrvatska pamet

Lociraj popust: Više vam neće promaknuti niti jedan popust

Lociraj popust: Više vam neće promaknuti niti jedan popust

Mobilna aplikacija „LOCIRAJ POPUST“ od danas je dostupna na App Storeu, a kroz tjedan dana i na Android Marketu i pomoći će vam da ubuduće kupujete jeftinije. U debitantskom danu na AppStoreu aplikacija je preuzeta preko 300 puta.

„LOCIRAJ POPUST“ aplikacija je koja će korisnicima pomoći u pretraživanju prodajnih mjesta koji nude određene popuste na pojedine proizvode i to prema kategorijama poput: kupovina, gastro, moda, zabava, lifestyle itd. Također, aplikacija će korisnika odvesti do točne lokacije prodajnog mjesta, što uključuje i detaljne upute za vožnju. S druge strane tvrtkama će ponuditi na našem području potpuno novi, izrazito efikasan oblik oglašavanja prema lokacijama.

- Primjerice, u centru ste Zagreba i žeite nešto pojesti. Aplikacija „LOCIRAJ POPUST“ pronaći će sve restorane koji nude jela po sniženim cijenama, kilometar, dva ili deset oko vas.  Koliko poželite. S druge strane, veliki trgovački lanci gotovo svakodnevno imaju određene proizvode na popustu, no tko će čitati sve letke koje nam ostavljaju u poštanskom sandučiću. Pomoću naše aplikacije takve snižene proizvode moći ćete pronaći u svega nekoliko sekundi putem svog smartphonea – ističe za ZIMO jedan od suosnivača aplikacije, Dean Dragičević.

Dragičević ističe kako će oglašivači ovu aplikaciju za oglašavanje do 31.01.2012. godine moći koristiti potpuno besplatno, a ona će korisnicima Appleovih uređaja i uređaja koji rade na Googleovom operativnom sustavu Android biti besplatno dostupna uvijek.

Ono što aplikaciju „LOCIRAJ POPUST“ čini inovativnom na globalnoj razini jest sustav koji će korisnika obavijestiti o određenom popustu bez da on uopće pretražuje. Kako on točno funkcionira?

- Ukoliko korisnik naše aplikacije u narednih mjesec dana planira kupiti npr. prijenosno računalo (koje trenutno nije na popustu) sustav mu nudi mogućnost kreiranja alarma za tim proizvodom. Kada korisnik kreira alarm odnosno zahtjev za nekim proizvodom/uslugom istog trenutka svi naši poslovni partneri na svojim web sučeljima mogu vidjeti taj zahtjev. Tada, naravno koristeći te alarme poslovni partneri mogu kreirati svoju ponudu, točno prema potrebama korisnika.  Onog trenutka kad se objavi popust na (u ovom slučaju prijenosno računalo) korisnik putem aplikacije dobiva obavijest da se na tržištu pojavilo prijenosno računalo kod određenog trgovca na popustu – slikovito objašnjava Dragičević.

Time će se zapravo trgovcima pružiti detaljan uvid u ono što korisnici žele, kako bi im to mogli pružiti po sniženoj cijeni. Na taj način stvorena je posebna interakcija ponude i potražnje na jednom mjestu. Drugim riječima, trgovcima se potpuno besplatno nudi istraživanje tržišta!

- Kad trgovac objavi proizvod na sniženju, u SAD-u njegova prodaja raste za preko 70 posto, dok je u Hrvatskoj ta brojka tek nešto oko dvadesetak posto – pojašnjava Dragičević, ističući kako je aplikacija izrazito ekološki prihvatljiva, jer će s vremenom utjecati na smanjenje tiskanja promotivnih letaka, koje većina ionako iz poštanskog sandučića direktno prosljeđuje u koš za smeće.

Više na Zimo.co .

 

 

 


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.