Društvene mreže
Potpuno redizajnirani Instagram
Društvena mreža Instagram značajno je promijenila svoj izgled. Od jučer ova se mreža u Facebookovom vlasništvu diči novim dizajnom gotovo svih osnovnih grafičkih elemenata.
Promjena je zahvatila glavni logotip Instagrama, koji se koristi i kao ikona mobilnih aplikacije. On je sada nešto jednostavniji i šareniji, dakle u skladu s modernim trendovima Appleovog "flat" dizajna i Androidovog "material" izgleda. Na ikoni se i dalje nalazi stilizirani fotoaparat, a poznata šarena duga sada se nalazi u pozadini. No, njezine boje sada više nisu odvojene već se pretapaju jedna u drugu.
Mobilne su aplikacije također dobile novi, jednostavniji, dizajn. Korisničko je sučelje sada u većinom sivim tonovima, te s crno-bijelom kombinacijom teksta i podloge. To bi trebalo usmjeriti pažnju korisnika prije svega na fotografije i video zapise, te olakšati snalaženje.
Vezane vijesti
-
-
-
Korisnici Instagrama od ovog tjedna na raspolaganju imaju pet novih filtera, koji stižu nakon čak dvije godine čekanja
-
S više od 300 milijuna aktivnih korisnika Instagram je ostavio Twitter u pozadini
Izdvojeno
-
Samo je nekoliko dana do 'Feste Italiane' u restoranu A’mare! Ovaj petak, ne propustite!
-
PD Paklenica organiziralo je lijep izlet proteklog vikenda i to za "seniore"
-
Vodu kupuju i čuvaju je u "gusterni". Tako žive i druge obitelji u ovom zaselku s petnaestak djece
-
Baby Lasagna uoči nastupa na Eurosongu i Sea Star Festivalu dobio je vlastitu slikovnicu!
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.