tradicija
Dodijeljene nagrade Zlatna penkala Hrvatske turističke zajednice
Hrvatska turistička zajednica sada je već tradicionalno, po trinaesti put, organizirala Zlatnu penkalu, dodjelu nagrada i priznanja za inozemne novinare
Ove se godine Zlatna penkala održala na Kvarneru, odnosno u Opatiji i Malom Lošinju, u razdoblju od 15. do 16. svibnja.
Uz Hrvatsku turističku zajednicu kao nositelja i glavnog organizatora, ove su godine partneri bili turističke zajednice Kvarnera, grada Opatije te grada Malog Lošinja.
Dodjelom Zlatne penkale Hrvatska turistička zajednica ističe vrijednost profesionalnog pristupa pisanju o Hrvatskoj u stranim medijima te je u konačnici to prigoda za zahvalu novinarima na doprinosu u promidžbi hrvatskog turizma u svijetu.
„Strani gosti čine oko 90 posto turističkog prometa u Hrvatskoj i upravo zato ova nagrada ima posebnu važnost i težinu u doprinosu promociji hrvatskog turizma na inozemnim tržištima. Lijepe priče i dojmovi o Hrvatskoj, nastali na temelju osobnog iskustva, najbolja su preporuka i motiv svima onima koji još nisu otkrili čari i prirodne ljepote naše zemlje da to uskoro učine“, istaknuo je ministar turizma Gari Cappelli prilikom svečane dodjele nagrade „Zlatna penkala“.
Ovogodišnje nominacije po kategorijama za Zlatnu penkalu zaprimljene su od predstavništava Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu, a radi se o prijavama za sljedeća tržišta: Austrija, Švicarska, Belgija, Češka, Francuska, Italija, Mađarska, Nizozemska, Benelux, Njemačka, Poljska, Rusija, Ukrajina, SAD, Slovačka, Slovenija, Švedska, Danska, Estonija i Velika Britanija. Kategorije u kojima su se dodjeljivale nagrade su za pisani materijal, za online članak i blog, za TV te za radio. Ove je godine zaprimljeno sveukupno 29 nominacija, odnosno nominirana su 33 novinara, a njih 27 sudjelovalo je na svečanoj dodjeli i popratnom programu u sklopu kojeg su obišli i upoznali destinacije domaćine.
Najznačajnija nagrada je, kao i svake godine, Grand prix. Tako je navedenu nagradu za pisani materijal osvojio francuski novinar Jean Louis Tremblais iz Figaro Magazinea za svoju reportažu „Lošinj i Cres, arhipelag zlatnog runa". Dobitnik nagrade za TV reportažu je talijanski novinar Marco Preti, s RAI 3 (CORAL CLIMB ZA RAI 3), za reportažu „Slavonija”. Grand prix za blog osvojio je Ronald Kordiš iz Slovenije za svoj blog HAD.SI, odnosno za objavu „Motovun - ideje za nedeljski izlet”.
Projektom Zlatna penkala omogućuje se kontinuirana suradnja i informiranje inozemnih medija o hrvatskom turizmu te širenje pozitivnih vijesti o prilikama u hrvatskom turizmu, održavanje pozitivnog imidža Hrvatske kao poželjnog turističkog odredišta i općenito hrvatskog turizma u svijetu. Također podsjećamo kako su prethodnih godina domaćini Zlatne penkale bili Zagreb, Split, Rovinj, Dubrovnik, Čakovec, Osijek, Otočac, Zadar, Šibenik i Split.
Vezane vijesti
-
Nagradu „Zlatna penkala“ Hrvatska turistička zajednica, po 13. put, dodjeljuje najboljim turističkim novinarima za objavljeni materijal o Hrvatskoj na inozemnim tržištima i to u kategorijama za najbolji tiskani materijal (časopisi, novine), za najbolji TV, radio i online materijal i za najbolju blog objavu
-
Hrvatska turistička zajednica otvorila je online prijave za Godišnje hrvatske turističke nagrade 2018.
-
Hrvatska turistička zajednica tradicionalno je, četrnaesti put za redom, organizirala Zlatnu penkalu, dodjelu nagrada i priznanja inozemnim novinarima i blogerima.
-
Hrvatska turistička zajednica i ove godine organizira svečanu dodjelu nagrada „Zlatna penkala“, koja se dodjeljuje inozemnim novinarima za najbolje medijske objave o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji.
Izdvojeno
-
Mjerenje inteligencije kod životinja prilično je škakljiva stvar. Međutim, provedeni su brojni pokusi kako bi se testirale sposobnosti sićušnih mozgova kukaca. Rezultati su iznenađujući.
-
Ove subote, 14. prosinca, Zadar će oživjeti u šarenilu uniformi, plesu i ritmovima mažoret glazbe!
-
Nema sumnje da je retinol jedan od najučinkovitijih sredstava za borbu protiv bora i znakova starenja kože. Taj skup sintetičkih molekula dobivenih iz vitamina A, sveti je gral pomlađujućih sastojaka - pomlađuje, obnavljaja strukturu i kvalitetu kože, zaglađuje bore, smanjuje hiperpigmentacijske mrlje, ublažava akne…
-
Hrvatska je u 2024. bila među deset ''najguglanijih'' odredišta za putovanja, odnosno na 10. mjestu, dok je na prvom Turska, objavio je globalni magazin Conde Nast Traveler prema redovnom istraživanju i podacima Googlea o pretraživanju odredišta za putovanja u proteklih 12 mjeseci.
Reci što misliš!