Događaji

Leti, leti

Hidroavioni od četvrtka nastavljaju letove, još uvijek se ne zna koji nedostatci su im utvrđeni

Hidroavioni od četvrtka nastavljaju letove, još uvijek se ne zna koji nedostatci su im utvrđeni

Kompanija European Coastal Airlines na svojoj je Facebook stranici večeras objavila 'prijelomnu vijest' kako nastavljaju s letovima u četvrtak 25. kolovoza.

Štoviše, svoje putnike ECA poziva da slave s njima te nudi booking karata uz uštedu od 30 posto, pomoću promotivnog koda "IMAMODOKUMENT", valjda kao jasne aluzije na pisanje Indexa.

Podsjetimo, hidroavionima te kompanije Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo (CCAA) zabranila je letove još 13. kolovoza 'zbog utvrđenih nedostataka' te im, kao jednu od mjera, privremeno oduzela AOC (Air Operators Certificate), odnosno licencu nužnu za rad i to upravo nakon što je Index objavio dokaze o sramotno lošem održavanju njihovih aviona. Nadalje, objavili smo i dokaz kako vlasnik kompanije nagovara pilote da lete bez radne dozvole i tako grubo krši hrvatske zakone. U dopisu se vlasnik kompanije nudi da će preuzeti sve posljedice koje iz toga mogu proizići.

Nema odgovora

Ni kompanija, a očito ni Agencija za zrakoplovstvo, ne smatraju da putnici i potencijalni putnici imaju pravo znati što je inspekcijski nadzor CCAA točno obuhvatio, s kojim rezultatima te koje je točno postupke ECA morala provesti da bi joj se omogućilo ponovno prevoženje putnika.

Naime, vlasnik i izvršni direktor kompanije Klaus Dieter Martin poslijepodne nam je poslao dopis kako Indexu nije na raspolaganju ni za kakve odgovore. Također, Agencija za zrakoplovstvo se dosad o cijelom slučaju izjašnjavala šturim priopćenjima.

Osim CCAA, inspekcijski nadzor nad spomenutom kompanijom vodi i splitski Inspektorat rada iz kojeg su nam, podsjetimo, javili: "Sredinom srpnja 2016. u Inspektoratu rada PU Split zaprimljen je pondnesak kojim se ukazuje na više nezakonitosti u poslovanju toga poslodavca, tj. da stanari Divulja trpe nesnošljivu buku od hidroaviona, da su izloženi emisiji štetnih plinova, određenim požarnim opasnostima te da za rad na tom lokalitetu poslodavac nije ishodio lokacijsku dozvolu (što je u nadležnosti drugih tijela nadzora koje je podnositelj prema navodima u tom podnesku o tomu više puta obavještavao), ali se tim podneskom ukazivalo i na sumnju u nezakoniti prekovremeni rad te prijave na obvezna osiguranja radnika poslodavca koji obavljaju poslove pretakanja goriva, što je u nadležnosti inspektora rada i zbog čega je nakon tih saznanja, Planom inspekcijskih nadzora Inspektorata rada, PU Split započeo inspekcijski nadzor na navedeno krajem srpnja 2016., ali još nije okončan pa Vas o utvrđenom stanju ne možemo obavijestiti prije okončanja nadzora."

Iako je vlasnik kompanije u proteklih devet dana, koliko su avioni prizemljeni, već više puta najavljivao ponovnu uspostavu letova koja se nije dogodila, ova posljednja djeluje prilično uvjerljivo.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.