Internetski biznis
Kupcima na Facebooku i Twitteru uštedjeli više od milijun kuna!
Ivan i Nikola na društvenim su mrežama prisutni 24 sata na dan
U vrijeme recesije korisnici Facebooka i Twittera uštedjeli su više od milijun kuna (na današnji dan točnije 1.157.756,00 kn) na kvalitetne restorane, masaže, seminare i let balonom uz Kolektivu (www.kolektiva.hr ), prvu hrvatsku stranicu posvećenu grupnom kupovanju.
Kolektiva, koja se uskoro očekuje i u Zadru, se u na vodećim društvenim mrežama u Hrvatskoj pouzdaje u
"agente" vodeće hrvatske tvrtke za internetski marketing, Acumen Connect (www.acumenconnect.com ).
Društvene mreže u službi prodaje
Kolektiva svaki dan objavljuje kvalitetne ponude uz popuste od 50 do 90 posto, a korisnici koji ih prate na Facebooku (www.facebook.com/kolektiva ) i Twitteru (www.twitter.com/kolektiva ) svako se jutro bude očekujući novosti o najnovijoj ponudi.
Promocijom svojih ponuda na društvenim mrežama Kolektiva je uspjela prodati više od šest tisuća kupona, a među njima korisnicima su se najviše svidjele ponude za let balonom te paintball. Tko kaže da ne možete prodavati putem društvenih mreža?
Vođenje promocije na Facebooku i Twitteru nije bezazlen posao. Ivan Brezak Brkan, direktor Acumen Connecta (www.acumenconnect.com ) i Nikola Krajačić, Acumenov voditelj za Kolektivu, na društvenim mrežama prisutni su 24 sata na dan.
Martina Usmiani, direktorica Kolektive, navodi zašto im je bitno biti prisutan na društvenim mrežama:
- Ivan i njegov tim u
Acumenu su nam od početka mnogo pomogli. Ivan je stručnjak za društvene mreže
koje su izuzetno bitne za naše poslovanje. Odlično je imati nekoga na koga se
možete osloniti u bilo koje doba dana i noći...!
Facebook i Twitter prepustite profesionalcima
Acumen Connect prvi je u Hrvatskoj organizirao radionice posvećene profesionalnom korištenju društvenih mreža, na kojemu smo trenirali menadžere i marketinške profesionalce tvrtki poput Tportala, T-Mobilea, T-Coma, VIPneta, Allianz Directa, NoveTV i drugih.
Klijenti poput Kolektive i Microsoft Hrvatska vjeruju da će upravo iskusni internetski profesionalci poput Acumenovog tima najbolje komunicirati na društvenim mrežama. Ivan Brezak Brkan, direktor Acumen Connecta (www.acumenconnect.com ) i urednik Netokracije (www.netokracija.com ), vodećeg hrvatskog internetskog magazina posvećenog internetskom poslovanju, smatra:
Na Facebooku je u Hrvatskoj otvoreno više od milijun profila, a na Twitteru su prisutni neki od vodećih novinara i opinion makera u zemlji.
- Društvene mreže možete ignorirati samo toliko koliko biste ignorirali i vijest o svom brendu u večernjim vijestima. Informacije koje su prije putovale od uha do uha sada putuju instantno putem društvenih mreža koje tvrtke mogu iskoristiti u svome poslovanju ukoliko im pravilno pristupe.
Društvene mreže - morate biti prisutni
Većina tvrtki još se muči sa svojim web stranicama, ali neke, poput Kolektive svoje poslovanje temelje ne samo na Internetu već i na najnovijoj generaciji društvenih mreža. Acumen Connect (www.acumenconnect.com ) jedna je iz nove generacije marketinških tvrtki koja zaista razumije nove medije i društvene mreže, a osim u Hrvatskoj, Kolektivu će zastupati i u Srbiji na čije tržište upravo ulazi!
Dok oni u kasne sate komuniciraju s korisnicima na Facebooku i Twitteru, gube samo oni koji nikad nisu ni pomislili biti tamo prisutni.
Vezane vijesti
-
-
-
Facebook korisnici u Hrvatskoj i regiji
-
eZadar.hr već je 20. uzastopni mjesec najčitaniji gradski i regionalni portal u Hrvatskoj
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!