Biznis

150 govornika

Večeras počinje Osmo izdanje Weekend Media Festivala

 Večeras počinje Osmo izdanje Weekend Media Festivala

Taksi bez vozila, svijet bez banaka, Sjeverna Koreja i ska-punk, reklame iz Dubaija, Laibach i turizam sve to nudi 8. Weekend Media Festival

Velikim welcome partijem večeras u Rovinju počinje Osmo izdanje Weekend Media Festivala.

Najveći regionalni festival komunikacije ove godine donosi pregršt novih, poslovnih tema s oko 150 govornika, te oko 4 000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca.

Taksi bez vozila, svijet bez banaka, Sjeverna Koreja i ska-punk, reklame iz Dubaija, Laibach i turizam sve to nudi 8. Weekend Media Festival koji sa službenim programom, koji se održava u šest dvorana u prostorima stare Tvornice duhana, počinje sutra.

 

Ključne teme konferencijskog dijela programa, bit će trendovi koji su i u svijetu novost, a u regiji jedva poznati, dok su ključni govornici, tvrde organizatori, ljudi koji osvajaju sasvim nova područja poslovanja i nerijetko vode bitke protiv snažnih sila državne regulacije i monopola. Najjače ime vjerojatno je Anthony le Roux, generalni direktor Ubera za Istočnu Europu, najbrže rastuće startup kompanije na svijetu.

Sudionici Weekend Media festivala moći će poslušati i Jonathana Hirshona, poznatijeg kao ‘PR gurua iz Silicijske doline‘, ali i glumce Rene Bitorajca, Branka Đurića-Đuru koji će predstaviti svoje novo privatno kazalište koje uskoro počinje s radom u Zagrebu, te će zajedno s Draganom Bjelogrlićem i Branimirom Brkljačom pokušati odgovoriti na pitanje zašto nema više poduzetnika među umjetnicima. Gosti festivala bit će i članovi slovenske skupine Laibach koja se nedavno vratila s turneje po Sjevernoj Koreji, kao i bivši svjetski rekorder na 110 metara s preponama Colin Jackson koji je danas globalni direktor humanitarne utrke Wings for Life.

Od tema bit će riječi i o turizmu kroz panel o tome Kakav Mediteran (ne) bi trebao biti, dok će Elizabeth Lane Lawely pojasniti kako sve popularniji gaming može doprinijeti turizmu i kako ga koristiti u reklamnoj industriji. Weekend Media festival neće zaobići ni predstojeći parlamentarni izbori, pa će se od čelnih ljudi hrvatskih medija moći čuti kako će ih novinari pratiti. Raspravljat će se i o novinarima i upotrebi društvenih mreža te trebaju li novinari danas još uvijek medije.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.