mobilne aplikacije
Raste potrošnja na App Store i Google Play trgovinama
Prema godišnjem istraživanju tvrtke Sensor Tower, tijekom 2017. godine povećala se potrošnja korisnika na App Store i Google Play trgovinama aplikacija
U godišnjem istraživanju tvrtke Sensor Tower, koje prenosi Bug, navodi se podatak da su korisnici najpopularnijih trgovina aplikacija App Store i Google Play tijekom 2017. godine potrošili 58,7 milijardi dolara na aplikacije. Riječ je o ukupnim prihodima od plaćenih aplikacija, pretplata i kupnji unutar aplikacija koji su porasli za 35% u odnosu na prihode ostvarene na tržištu tijekom 2016. godine.
Najveće prihode bilježi Appleov App Store, ukupno 38,5 milijardi dolara, dok je Google Play trgovina ostvarila prihode od 20,1 milijardi dolara. Rast prihoda od iOS aplikacija bio je nešto veći u odnosu na prihode od Android aplikacija, 34,7% u odnosu na 34,2%.
Što se tiče najpopularnije kategorije aplikacija, najzastupljenije su i dalje mobilne igre na koje otpada 82% svih zabilježenih prihoda.
Zbog sve veće zastupljenosti mobilnih uređaja na tržištima u razvoju, raste i broj aplikacija koje su instalirane prvi put, dok se kao ukupan broj instaliranih aplikacija navodi brojka od 91,5 milijardi aplikacija (od čega je 35,5 milijardi instaliranih mobilnih igara).
Vezane vijesti
-
App Store je u 2017. po prvi puta zabilježio pad broja novih i postojećih aplikacija dok je Google Play rastao u tim pokazateljima
-
Google je objavio kako je tijekom prošle godine iz Play Storea uklonio oko 700.000 aplikacija, što malicioznih što onih zavaravajućeg sadržaja
-
Aplikacije su ono od čega ne žive samo njihovi vlasnici ili developeri već i proizvođači uređaja na kojima se one koriste. Stoga je uvijek zanimljivo vidjeti koje su najpreuzimanije na globalnoj razini. Samo, naravno da nikakvih iznenađenja po tom pitanju nema, Facebookove aplikacije u potpunosti dominiraju u svijetu
-
Sljedeća verzija iOS-a podržavat će samo 64-bitne aplikacije, ali na App Storeu se i dalje nalazi veliki broj 32-bitnih
Izdvojeno
-
Treće izdanje jedinog hotel-tech networking eventa u Hrvatskoj održano je u četvrtak u Fortis Clubu, u sklopu Falkensteiner Punta Skala resorta u Petrčanima, a konferenciju je ove godine posjetilo više od 330 regionalnih hotelijera, tehnoloških partnera i lidera iz svijeta hospitality industrije.
-
Zimsko izdanje Dana etnologije i antropologije 2024. godine održava se u posebnom slavljeničkom duhu – kao dio programa obilježavanja 20 godina postojanja studija etnologije i antropologije na Sveučilištu u Zadru.
-
Objavljeni su privremeni rezultati Natječaja za raspodjelu subvencije smještaja kod privatnog stanodavca za grad Gospić i Zadar.
-
Posjetite Exclusive Change poslovnice u Zagrebu ili Splitu i iskoristite nove mogućnosti koje tvrtka nudi.
Reci što misliš!