Sci-Tech

Tražilice

Rast Yahooa i Microsofta

Rast Yahooa i Microsofta

Ukupno je u kolovozu zabilježeno oko 15,7 milijardi pretraga u SAD-u

Prema podacima tvrtke ComScore, Google je u kolovozu u SAD-u izgubio dio pretraživačkog tržišta, dok su Yahoo i Microsoft rasli, javlja Bug.hr

Googleov udio na pretraživačkom tržištu u SAD-u pao je sa 65,8% u srpnju, na 65,4% u kolovozu. Istovremeno je Yahoo zabilježio rast udjela za 0,3 postotona poena, sa 17,1 na 17,4%, a Microsoft za 0,1 postotna poena, sa 11 na 11,1%.

Ukupno je u kolovozu zabilježeno oko 15,7 milijardi pretraga u SAD-u, od čega je putem Googleovih stranica obrađeno oko 10,3 milijardi, a Yahoo je obradio 2,7 milijardi pretraga, što je rast za 3% u odnosu na srpanj, dok je Microsoft na trećem mjestu sa 1,7 milijardi pretraga, odnosno 2% više nego u srpnju.

Brojke koje obrađuje ComScore uključuju sve pretraživačke servise u vlasništvu određene tvrtke. Primjerice, u slučaju Googlea pokrivene su pretrage obavljene putem YouTubea i Google Newsa zajedno s pretragama na glavnoj Googleovoj tražilici.

Također se ističe kako se obrađuju samo podaci vezani uz izravne pretrage samih korisnika unesene putem odgovarajućih polja na internetskim stranicama.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.