Sci-Tech

Smartphone tržište

Tko gubi, a tko pobjeđuje u ratu pametnih mobitela?

Tko gubi, a tko pobjeđuje u ratu pametnih mobitela?

Tržište Androida za tzv. pametne telefone (smartphones) zaostaje u ukupnom udjelu na tržištu samo 9 posto u odnosu na iPhone tržište, objavljeno je u novom istraživanju analitičke kuće Nielsen

Prema statističkim podacima koji se odnose na ukupne tržišne udjele mobilnih platformi u Sjedinjenim Državama, Android je jedna od najbrže rastućih mobilnih platformi.

Nasuprot tome, Appleov iOS pokazuje blagu stagnaciju i pad. Drugi operativni sustavi, uključujući BlackBerry i Windows Mobile, pokazuju oštar pad u proteklom kvartalu.

Ipak, prema brojčanim pokazateljima BlackBerry je u samom vrhu mobilnih operativnih sustava te ima oko 30% ukupnoga udjela na tržištu, piše Mashable a prenosi net.hr

Prošli mjesec Nielsenova statistika pokazala da je Android najpoželjnija platforma za nove kupce koji se odluče za smartphone, što na neki način upućuje na to da su velika budžetska sredstva koja su utrošena na marketinške kampanje za uređaje iz linije Droid i HTC Evo urodile plodom.

U stvari, radi se o tome da su u prvoj polovici 2010. godine mobiteli koje pogoni Android operativni sustav po prvi put nadmašili prodaju iPhonea.

Ipak, ove statistike pokazuju da su iOS uređaji vodeći kad je riječ o bitki za premoć između Androida i iPhonea. Android ima 19% mobilnog OS tržišta, dok Appleov iOS zauzima 28%.

Dob također igra važnu ulogu u tome koji će uređaj korisnici odabrati. Korisnici u dobi ispod 35 godina češće se odlučuju na Android, nego stariji korisnici.

BlackBerry ima snažan utjecaj na korisnike iznad 45 godina, dok je Apple dominantan kad je riječ o korisnicima pametnih telefona u dobi ispod 44 godine starosti.

S obzirom na ove trendove, možemo očekivati da će iPhone u sljedećem kvartalu nadići BlackBerry u popularnosti.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.