Web::Strategija 11
Web inovativnost i upotrebljivost - Web::Strategija nagrađuje najbolje u regiji!
Je li vaša tvrtka dovoljno snažna da ponese titulu najbolje za izradu web stranica? Upravo će 11. konferencija Web::Strategija 1011 - Frontend naš svagdašnji (skraćeni naziv: WS11) kroz Zlatnu nagradu Web::Strategije pokazati tko su najbolji web dizajneri i developeri u regiji i to u dvije kategorije: Web upotrebljivost 2011 i Web inovativnost 2011.
Konferencija WS11 - ovog puta namijenjena web developerima, web dizajnerima i web programerima, ali i svim poslovnim ljudima koji upravo njihove usluge koriste - održat će se prvog dana - 16.06.2011. (četvrtak) u Hypo centru (Zagreb), dok su za drugi dan 17.06.2011. (petak) pripremljene dvije edukacije (Ethical Hacking i SCRUM method) u VMD zgradi.
Osim edukativnih predavanja i radionica, poslovnog druženja te razmjenjivanja iskustava i ideja, ono što izdvaja WS11 je redovito godišnje isticanje i promicanje najboljih izvođača web stranica. Ova nagrada je svojevrsan putokaz ostalima iz profesije u pogledu kvalitete, ali i zahtjeva tržišta.
U svakoj kategoriji Zlatne nagrade Web::Strategije nagradit će se troje najboljih - dok će u kategoriji Web inovativnost 2011 naglasak biti na originalnosti web rješenja, kod Web upotrebljivosti 2011 posebna pažnja će se priklanjati web dizajnu, korisničkom doživljaju (eng. user experience UX) i prilagođenosti stranice potrebi samih korisnika.
Predstavnik programskog odbora Miroslav Varga najbolje objašnjava samu misiju WS11: Prvi dojam možete ostaviti samo jednom u životu. Frontend je često Vaša jedina prilika da ostavite dobar prvi dojam. Na Web::Strategiji 1011 - Frontend naš svagdašnji imat ćete priliku čuti od stručnjaka raznih profila što napraviti da uspijete posjetitelja uvjeriti da je došao na pravo mjesto.
Tko je na vas ostavio najbolji prvi dojam? I vi možete prijaviti najbolje izvođače web stranica, koji na taj način ulaze u nominacijski krug iz kojeg članovi dvaju ocjenjivačkih odbora donose konačne odluke.
Ovaj događaj omogućili su zlatni sponzor Microsoft Hrvatska, zatim srebrni sponzori: Trikoder, tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, studio za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, prvi hrvatski web servis za jednostavno otvaranje web-shopa Kliks.hr te crnogorska tvrtka za promociju vršne .ME domene; i brončani sponzor - tvrtka koja nudi mobilna rješenja Pet Minuta.
Također, konferencija je sponzorirana od strane vodećih zlatnih medija - Jutarnji.hr, Monitor.hr, Tportal.hr, Net.hr, 24sata.hr i časopis VIDI; od strane stručnog medija Netokracija, te od sljedećih organizacijskih partnera: Timgraf media, Hypo centar, World Class Health Academy, OH! Okusite Hrvatsku, Fotosvijet, Refleksoterapija Flatz te Uklanjanjevirusa.com. Vizuale konferencije izradila je tvrtka Brand dizajn.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Poljakinja Iga Šwiatek, najbolja svjetska tenisačica, vrlo lako je izborila plasman u finale zemljanog WTA Masters 1000 turnira kojem je domaćin Madrid.
-
Napokon nam je stiglo vrijeme kad možemo neprestano uživati u ledenoj kavi, no zašto ovaj put ledenu kavu ne biste pripremili na nešto drukčiji način?
-
Imate li društvene mreže, zasigurno ste primijetili da su posljednjih godina neizmjerno popularni raznorazni programi u obliku detox sokova. Uglavnom se radi o sokovima na bazi voća i povrća te programima koji se provode tri ili više dana. U tom periodu, piju se isključivo sokovi – bez unosa krute hrane.
-
Baš svaki detalj u prostoru Morlacco nedaleko Zadra priča o otpornosti i bogatom dalmatinskom nasljeđu. Kad tako posebnom ambijentu dodate ukusnu hranu i vino, dobijete savršen spoj.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.