Web::Strategija 12
Tri najbolje web marketing kampanje osvojile su Zlatnu nagradu Web::Strategije
Na regionalnoj konferenciji „Web::Strategija 12 - Tajne marketinških agencija" otkrivene su tajne uspješnih marketinških kampanja, prije svega na aktualnim i atraktivnim predavanjima kao što su „ONLINE+OFFLINE ili zašto je integracija dobitna kombinacija", „Kvalitetan nastup na društvenim mrežama - od A do Ž", „Tko se boji Pande još?", „Kralj internetskog oglašavanja - dobri stari banner", „Kako efikasno raditi PR putem emaila?".
No najiščekivaniji trenutak konferencije svakako je bio proglašenje dobitnika Zlatne nagrade Web::Strategije u kategoriji Web marketing kampanja 2011. Ocjenjivački odbor koji su sačinjavali stručnjaci iz struke - Ivan Rečević, Hrvoje Bujas i Damir Podhorski - dodijelio je tri Zlatne nagrade Web::Strategije regionalnim web profesionalcima koji svojom izvrsnošću i inovativnošću na području web marketinga odskaču od drugih.
Tri Zlatne nagrade Web::Strategije dodijeljene su slijedećim izvođačima web marketing kampanja:
- Idea studio, Maxflu kampanja na webu i Facebook-u za naručitelja - PLIVA d.d.
„Inovativan
pristup online oglašavanju u korištenje viralne poruke na temu „Facebook je
zaražen virusom!". Pozitivan odaziv ciljane grupe na kampanju." - zaključio je član ocjenjivačkog
odbora Damir Podhorski.
- drap d.o.o., Links team on Facebook za naručitelja - Links d.o.o.
„Drap
je po običaju napravio odličan posao na Facebooku, bravo, odlična igrica koja
je rezultirala sa preko 20 000 korisnika." - pohvalio je član ocjenjivačkog
odbora Hrvoje Bujas.
- Tehnocentar, Postani X-Player, za naručitelja Tehnocentar
„Sam po sebi, vrlo interesantan i inovativan proizvoda, lak za upotrebu a kao takav i vrlo jednostavan za promociju. Odlično odabrana ciljana skupina potrošača rezultirala je velikim uspjehom same promotivne kampanje." - komentirao je Damir Podhorski.
Nadzornik ocjenjivačkog odbora Siniša Gavrilović povodom dodjele je izjavio: „Ocjenjivački
odbor Zlatne nagrade Web::Strategije ovoga puta je vijećao pod motom
'prepoznavanja izvrsnosti u internetskom marketingu'. Među prijavljenim
kampanjama je zato pronašao one koji svojom stvaralačkom i izvedbenom razinom
zaslužuju biti proglašeni najboljima na tržištu. Upravo od takvih treba učiti
kako bi cijelo tržište internetskog marketinga nastavilo rasti. I na tome će
Zlatna nagrada Web::Strategije i dalje ustrajati sljedećih godina."
Kako bi zaokružili temu ove Web::Strategije, online magazin Zimo.co proveo je zanimljivo istraživanje u kojem su otkrili koliko marketing agencije iz regije ulažu u online oglašavanje. Tako je najveći broj klijenata marketinških agencija ulagao oko 10 tisuća kuna za online oglašavanje, a najčešće korišteni oblici online oglašavanja bili su banneri sa 70%, SEM sa 65% te kontekstualni oglasi sa 60%. Ono što pokazuje definitivno praćenje inozemnih trendova jest podatak da je od svih medija (TV, radio, tiskovine, ...) najčešća platforma za oglašavanje klijenata upravo internet sa 65%.
Vezane vijesti
-
-
-
-
Organizatori su najavili 9. Web::Strategiju koja će se održati u studenom 2010. godine s temom o internetskom marketingu.
Izdvojeno
-
Košarkaši Zadra u susretu su 12. kola regionalne ABA lige kao domaćini rutinski svladali Borac iz Čačka sa 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
-
U 12. kolu regionalne AdmiralBet ABA lige košarkaši Zadra večeras su u Krešinom domu pred oko tisuću i pol najvjernijih navijača stigli do pete pobjede. Uvjerljivo su svladali momčad Borca iz Čačka rezultatom 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
-
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana planina, a u sklopu manifestacije „Niti života“ sinoć je u Kneževoj palači svečano otvorena izložba "Velebit" renomiranog hrvatskog akademskog slikara Josipa Zankija.
-
Shizofrenija je mentalna bolest od koje obolijeva jedan posto populacije, muškarci najčešće u adolescentskoj dobi, a žene između 23. i 30. godine te je važno na vrijeme prepoznati simptome i započeti terapiju, istaknuto je u srijedu na konferenciji "Shizofrenija 360" u Zagrebu.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.