Sci-Tech

Web::Strategija 12

Tri najbolje web marketing kampanje osvojile su Zlatnu nagradu Web::Strategije

Tri najbolje web marketing kampanje osvojile su Zlatnu nagradu Web::Strategije

Na regionalnoj konferenciji „Web::Strategija 12 - Tajne marketinških agencija" otkrivene su tajne uspješnih marketinških kampanja, prije svega na aktualnim i atraktivnim predavanjima kao što su „ONLINE+OFFLINE ili zašto je integracija dobitna kombinacija", „Kvalitetan nastup na društvenim mrežama - od A do Ž", „Tko se boji Pande još?", „Kralj internetskog oglašavanja - dobri stari banner", „Kako efikasno raditi PR putem emaila?".

No najiščekivaniji trenutak konferencije svakako je bio proglašenje dobitnika Zlatne nagrade Web::Strategije u kategoriji Web marketing kampanja 2011. Ocjenjivački odbor koji su sačinjavali stručnjaci iz struke - Ivan Rečević, Hrvoje Bujas i Damir Podhorski - dodijelio je tri Zlatne nagrade Web::Strategije regionalnim web profesionalcima koji svojom izvrsnošću i inovativnošću na području web marketinga odskaču od drugih.

Tri Zlatne nagrade Web::Strategije dodijeljene su slijedećim izvođačima web marketing kampanja:

  • Idea studio, Maxflu kampanja na webu i Facebook-u za naručitelja - PLIVA d.d.

„Inovativan pristup online oglašavanju u korištenje viralne poruke na temu „Facebook je zaražen virusom!". Pozitivan odaziv ciljane grupe na kampanju." - zaključio je član ocjenjivačkog odbora Damir Podhorski.

  • drap d.o.o., Links team on Facebook za naručitelja - Links d.o.o.

„Drap je po običaju napravio odličan posao na Facebooku, bravo, odlična igrica koja je rezultirala sa preko 20 000 korisnika." - pohvalio je član ocjenjivačkog odbora Hrvoje Bujas.

  • Tehnocentar, Postani X-Player, za naručitelja Tehnocentar

„Sam po sebi, vrlo interesantan i inovativan proizvoda, lak za upotrebu a kao takav i vrlo jednostavan za promociju. Odlično odabrana ciljana skupina potrošača rezultirala je velikim uspjehom same promotivne kampanje." - komentirao je Damir Podhorski.

Nadzornik ocjenjivačkog odbora Siniša Gavrilović povodom dodjele je izjavio: „Ocjenjivački odbor Zlatne nagrade Web::Strategije ovoga puta je vijećao pod motom 'prepoznavanja izvrsnosti u internetskom marketingu'. Među prijavljenim kampanjama je zato pronašao one koji svojom stvaralačkom i izvedbenom razinom zaslužuju biti proglašeni najboljima na tržištu. Upravo od takvih treba učiti kako bi cijelo tržište internetskog marketinga nastavilo rasti. I na tome će Zlatna nagrada Web::Strategije i dalje ustrajati sljedećih godina."

Kako bi zaokružili temu ove Web::Strategije, online magazin Zimo.co proveo je zanimljivo istraživanje u kojem su otkrili koliko marketing agencije iz regije ulažu u online oglašavanje. Tako je najveći broj klijenata marketinških agencija ulagao oko 10 tisuća kuna za online oglašavanje, a najčešće korišteni oblici online oglašavanja bili su banneri sa 70%, SEM sa 65% te kontekstualni oglasi sa 60%. Ono što pokazuje definitivno praćenje inozemnih trendova jest podatak da je od svih medija (TV, radio, tiskovine, ...) najčešća platforma za oglašavanje klijenata upravo internet sa 65%.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.