Tehnološki divovi dominiraju, Apple smijenio Google
Apple je povećao vrijednost svog branda za 67 posto u odnosu na prošlu godinu i danas ona iznosi 247 milijardi dolara. Na drugom mjestu nalazi se Google čija je vrijednost također rasla (9 posto) i iznosi 173,3 milijarde dolara. Microsoft, vrijedan 115.5 milijardi dolra je novi broj tri s porastom od jedne pozicije i rastom vrijednosti od 28 posto.
Iako se AppleWatch pokazao kao iznimno popularan proizvod, uspjeh iPhonea 6 je glavni pokretač rasta vrijednosti Apple-a.
Apple i dalje pomoću
inovacija i diferencijacije generira pravu dobit za potrošače. Apple
zadovoljava i racionalne i emocionalne potrebe te čini život ugodnijim
na zabavan i relevantan način. Jasno je što predstavlja i nikada ne
prestaje osvježavati svoju poruku kako bi održao razliku koja ga čini
toliko poželjnim, ističe Doreen Wang, voditeljica BrandZ-a u Millward Brown-u.
Što se tiče ukupne vrijednosti Top 100 brendova, ona iznosi 3,3 bilijuna dolara što je povećanje od 14 posto u odnosu na 2014. Tehnologija je najbrže rastuća kategorija s rastom vrijednosti od 24 posto, a Facebook je brend s najbržim rastom
- 99 posto u odnosu na prošlu godinu.
Facebookov uzlet ostvaren
uspješnom strategijom preuzimanja i integriranja drugih društvenih mreža
kao što su Instagram i WhatsApp te razumijevanjem procesa naplate
usluga i širenjem pounda i prodaje povezivanjem platformi.
Dugoročni trendovi pokazuju da europski brendovi stagniraju dok kineski rastu, a američki se vraćaju.
Broj kineskih brendova nastavlja rasti, trenutno ih je 14 u poretku Top
100 dok je 2006. Na listi bio samo jedan. Vrijednost američkih brendova
porasla je 137 posto u zadnjih 10 godina uvelike nadmašujući rast
Europskih brendova. Trenutno ima samo 24 brenda iz Europe u poretku, a prije 10 godina bilo ih je 35.
Najjači europski brendovi su SAP i Deutsche Telekom.
SAP je zadržao broj jedan Europi s porastom od 5 posto i vrijednošću od
38,2 milijarde dolara zahvaljujući snažnim investicijama u i prihodima
iz pružanja usluga u ‘oblaku'.
Europski brendovi nastavljaju dominirati u sektoru luksuzne robe na globalnoj razini, osam od TOP 10 luksuznih brandova dolazi iz Europe. Najviše pozicioniran je francuski Louis Vuitton na trećem mjestu europskih Top 10 s vrijednošću 27,4 milijarde dolara što je porast od 6 posto u odnosu na prošlu godinu.
Hermès je još uvijek u europskih top 10 na drugom
mjestu unatoč padu vrijednosti od 13 popsto na 18,9 milijardi. Poznati
nasljedni brend Chanel ja na četvrtom mjestu s porastom
d 15 posto na skoro 9 milijardi dolara. Opasnost i prijetnju europskoj
dominaciji u ovom sektoru predstavljaju dva nova brenda u poretku, Michael Kors i Tiffany, koji dolaze s drugih kontinenata.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
U povodu nadolazećih blagdanskih dana veselja i darivanja, Studenac nastavlja drugu godinu zaredom svoju blagdansku priču SRETNI BLAGDANI, SRETNI SUSJEDI
-
1. prosinca u Kazalištu lutaka Zadar gledamo predstavu Vlak u snijegu. Adaptacija istoimenoga romana za djecu Mate Lovraka govori o snazi zajedništva, poštenja i ne bježanja od odgovornosti.
-
Pridružite se na jedinstvenoj blagdanskoj radionici u Backstage baru, gdje ćemo zajedno izrađivati božićne jaslice i uživati u toploj, blagdanskoj atmosferi!
-
Izložba će okupiti fotografe iz zemalja MED9, koji će predstaviti presjek tema važnih za Mediteran - od kulture, prirode, mladih, žena, novih tehnologija, demografije do klimatskih promjena i drugih izazova/potencijala na Mediteranu
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.