Moda
Muška fascinacija : Baloneri
Uspoređivati Hrvatsku i ostatak 'zapadnog' svijeta kojeg toliko želimo i prisvajamo, bilo bi nezahvalno
U nekim prošlim vremenima, kada su žene bile prvi i posljednji potrošači proizvoda modne industrije, nitko nije mislio kako će tijekom vremena i muškarci postati jedna od ciljanih skupina modernog potrošačkog društva u kojem je moda inkomponirana do neprepoznatljivosti.
Nekako sramežljivi i neskloni modnim novotarijama, muškarci su predstavljali ogromni potrošački potencijal kojeg se moralo znati iskoristiti ukoliko se željelo biti uspješnim, ili barem sklonim promjenama. Danas, devet godina nakon ulaska u famozno 21.st. obilježeno raznim globalizacijskim procesima, možemo konstatirati kako su muškarci modno emancipirani do krajnje granice koja čak ponekad nadilazi žensku fascinaciju modom.
Uspoređivati Hrvatsku i ostatak 'zapadnog' svijeta kojeg toliko želimo i prisvajamo, bilo bi nezahvalno. No promjene se vide i nagovještavaju dolazak nekog drugog vremena koje će biti ispunjenom osobnom slobodom i tolerancijom.
Hrvatski mužjaci su prihvatili fine aute, dobre parfeme, a zadnjih par godina kupuju i kreme za lice. Barem tako tvrde prodavačice u zagrebačkim parfumerijama, a mi zaista nemamo razloga sumnjati u njihove riječi. No, što je sa sazrijevanjem u modnom smislu? Polako, ali sigurno, muškarci postaju modno osviješteni i željni dobre 'oblekice'. Dakako, ovo se ne odnosi na kopiranje nekakvog talijanskog stila koje graniči s modnim neukusom i cirkusom.
Modni stručnjaci i ostali koji se guraju u modni svijet također nisu imuni na koketiranje s ital-kičom kojeg svakodnevno viđamo na našim ulicama. Pa ipak, postoji jedna stvarčica koju svi vole i odobravaju. Ime joj je baloner. Već desetljećima ne izlazi iz mode i predstavlja modnu konstantu u ormaru svakog muškarca. Bio on crn ili bež, golublje siv i crven, uvijek će izazvati pozitivnu reakciju.
Naši očevi su također voljeli vječni baloner koji svoje korijene nalazi u Drugom svjetskom ratu kada su ga koristili vojnici. Svojom muževnom notom daje poseban utisak o muškarcu koji ga nosi, pogotovo ako se iza vas širi miris odličnog parfema. Ovog proljeća je naš omiljeni 'trenchy' opet izrazito moderan te ga mnoge modne kuće interpretiraju na novi način. Sigurni smo da ćemo ga viđati i na hrvatskim ulicama koje će i na taj način biti bliže onim zapadnoeuropskim.
Više na Moda.hr
Vezane vijesti
-
Ovih se dana prisjećamo Audrey Hepburn, legendarne glumice i ikone stila, koja bi 4. svibnja, da je poživjela, imala 88 godina
-
-
Iako se ponekad čini nepotrebno uložiti malo više novca u jedan komad odjeće, to se može pokazati kao dobro ulaganje ako odaberete bezvremenski komad koji ćete nositi godinama, a i lako ćete ga kombinirati s drugom odjećom
-
Izdvojeno
-
Odrađen je još jedan turnir u boćanju “Sv.Krševan”, 21. po redu, na terenu B.K. “Brodarica” u kojem je sudjelovao 16 ekipa pod budnim okom sudca Petra Žužu.
-
EUROPE DIRECT Zadar za posjetitelje je pripremio EU publikacije i prigodne poklone i iznenađenja. Sretnu ruku posjetitelji će moći okušati na prigodnoj tomboli, a praznih ruku s događanja neće otići ni najmlađi posjetitelji.
-
Otkrijte čaroliju A'marendi, već dobro poznatog dnevnog menija u Restoranu A'mare u Zadru.
-
U subotu, 23. studenog 2024., u Krav Maga Combat centru u Zadru, održan je besplatni seminar samoobrane za žene pod nazivom "Snaga je u gardu, ne u sili", povodom Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama.
Reci što misliš!