Moda
Stiže Burberry make up
Mnoge se modne kuće poskliznu na tom terenu
Svakoj modnoj kući san je imati parfem. Na prvom mjestu. Odmah iza toga je brandirana preparativna i dekorativna kozmetika. Dekorativna kozmetika posebni je izazov s obzirom da malo koja žena može odoljeti zamamnim bojama sjajila za usne, sjenila za oči...
Vođeni tom logikom i potaknuti golemim uspjehom i stalnim povećanjem prodaje kompletnog asortimana iz Burberrya već neko vrijeme najavljuju liniju make up-a koja bi u parfumerije konačno trebala stići sljedeće ljeto. Kompletna kolekcija uključivat će stotinjak proizvoda i svakako će biti velik zalogaj za Burberry, jer istina je da parfemi donose dobit, no s make up proizvodima stvar je mnogo osjetljivija.
Mnoge se modne kuće poskliznu na tom terenu, a primjera za to ima poprilično - Versace i Calvin Klein samo su neki. Njihova se prodaja dekorativna kozmetike ne može usporediti s kućama kao što su Chanel, Dior ili Yves Saint Laurent.
Iz toga se da zaključiti kako dekorativna kozmetika francuskih brandova mnogo bolje prolazei, nego ona njihovih talijanskih kolega. Gdje će u svemu tome završiti Burberry koji ne pripada ni jednoj od dvije navedene skupine, vidjet ćemo već sljedeće sezone. Poznajući talent Cristophera Baileya ne bismo se čudili da male Burberry pudrijere i sjajila osvoje svijet.
Više na Moda.hr
Vezane vijesti
-
No tvrtka za istraživanje tržišta ne povezuje to sa smanjenim samopouzdanjem
-
Fotografije na kojima osoba ima zatvorene oči u pravilu su loše, no ova pomaže da vidimo sjenilo Jennifer Lopez
-
Proljetni make up trendovi za lice, oči i usne
-
'The Hello Kitty Colour Collection', 'The Hello Kitty Kouture'.
Izdvojeno
-
Župan Božidar Longin sa suradnicima održao je redoviti radni sastanak s gradonačelnicima i načelnicima s područja Zadarske županije.
-
Večeras u Svečanoj dvorani Sveučilišta u Zadru s početkom u 19 sati nastupaju profesori Glazbene škole Blagoje Bersa koji već tradicionalno u ovo doba izvode zajednički koncert.
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom zbog radova prema sljedećem rasporedu
-
Iako vjeruju prodavačima na internetu, hrvatski potrošači svoja prava poznaju "tako tako", ocijenila je u ponedjeljak hrvatska eurozastupnica Biljana Borzan (SDP), predstavivši rezultate istraživanja o internetskoj trgovini u Hrvatskoj uoči početka sezone blagdanske kupovine na crni petak.
Reci što misliš!