Moda
Djevojčice se sve više šminkaju
No tvrtka za istraživanje tržišta ne povezuje to sa smanjenim samopouzdanjem
Prema zadnjim izvještajima tvrtke za istraživanje tržišta NPD Group, djevojčice između osam i 12 godina povećale su potrošnju kozmetike, dok tinejdžerke i mlade žene troše manje kozmetičkih proizvoda.
'Djevojčice između osam i 12 godina su u odnosu na 2007. povećale upotrebu maskare, sjenila i ruža. Štoviše, potrošnja maskare se gotovo udvostručila', piše u izvještaju.
No tvrtka za istraživanje tržišta ne povezuje to sa smanjenim samopouzdanjem, već ističe da te proizvode kupuju i koriste stariji uvjereni da su oni kvalitetniji. Tinejdžerke i mlade žene pak zadnjih godina koriste sve manje kozmetike.
Sredstva protiv prišteva i sjajilo za usne ostali su u kategoriji proizvoda čija se razina potrošnje gotovo i nije mijenjala s vremenom.
Vezane vijesti
-
Mnoge se modne kuće poskliznu na tom terenu
-
Fotografije na kojima osoba ima zatvorene oči u pravilu su loše, no ova pomaže da vidimo sjenilo Jennifer Lopez
-
Proljetni make up trendovi za lice, oči i usne
-
'The Hello Kitty Colour Collection', 'The Hello Kitty Kouture'.
Izdvojeno
-
Učenici OŠ Voštarnica su se, kao i svake godine, posebno potrudili i izradili ukrase za božićnu jelku koju su na dan sv. Lucije došli okititi sa svojim nastavnicama.
-
Na pozornici su se izredali izvođači različitih dobnih skupina i glazbenih stilova i tako ukazali na osobitosti vlastitih kultura, ali i na doprinos glazbe u stvaranju zajedništva i poticanju što kvalitetnije integracije.
-
Stručnjaci iz KAYAK-a anketirali su ljude diljem Ujedinjenog Kraljevstva kako bi ustanovili koje poklone smatraju najgorima i ne žele ih dobiti za Božić.
-
U prvoj utakmici 17. kola HNL-a Slaven Belupo je kao domaćin svladao Goricu sa 2-1 (0-1). Gosti su poveli golom Medina Gashija (8), no Alen Grgić (67) i Antonio Jagušić (82) su u nastavku preokrenuli.
Reci što misliš!