Moda
Djevojčice se sve više šminkaju
No tvrtka za istraživanje tržišta ne povezuje to sa smanjenim samopouzdanjem
Prema zadnjim izvještajima tvrtke za istraživanje tržišta NPD Group, djevojčice između osam i 12 godina povećale su potrošnju kozmetike, dok tinejdžerke i mlade žene troše manje kozmetičkih proizvoda.
'Djevojčice između osam i 12 godina su u odnosu na 2007. povećale upotrebu maskare, sjenila i ruža. Štoviše, potrošnja maskare se gotovo udvostručila', piše u izvještaju.
No tvrtka za istraživanje tržišta ne povezuje to sa smanjenim samopouzdanjem, već ističe da te proizvode kupuju i koriste stariji uvjereni da su oni kvalitetniji. Tinejdžerke i mlade žene pak zadnjih godina koriste sve manje kozmetike.
Sredstva protiv prišteva i sjajilo za usne ostali su u kategoriji proizvoda čija se razina potrošnje gotovo i nije mijenjala s vremenom.
Vezane vijesti
-
Mnoge se modne kuće poskliznu na tom terenu
-
Fotografije na kojima osoba ima zatvorene oči u pravilu su loše, no ova pomaže da vidimo sjenilo Jennifer Lopez
-
Proljetni make up trendovi za lice, oči i usne
-
'The Hello Kitty Colour Collection', 'The Hello Kitty Kouture'.
Izdvojeno
-
Narodni muzej Zadar poziva na događanje u povodu Međunarodnog dana muzeja 2024. u četvrtak, 16.svibnja 2024. u 10 sati u Edukativnu dvoranu Kneževe palače.
-
Vezano uz upis hrvatskog Sustava zaštite i upravljanja podvodnom kulturnom baštinom na lokalitetima pličina Velika nedaleko Cavtata, Letavica i Baron Gautsch u UNESCO-ov registar najboljih praksi u podvodnoj kulturnoj baštini (lipanj 2023. godine), Međunarodni centar za podvodnu arheologiju u Zadru (MCPA Zadar) od 13. do 17. svibnja 2024. bit će domaćin timu Znanstveno-tehničkog savjetodavnog tijela UNESCO-ve 2001. konvencije o zaštiti podvodne kulturne baštine (STAB).
-
Grad Dubrovnik je 10. i 11. svibnja 2024. godine bio domaćin Međunarodnog plivačkog natjecanja „Zlatni Orlando“.
-
Tijekom Europskog tjedna mladih u Zadru se održao četverodnevni trening pod nazivom "Aktivni mladi za aktivnu zajednicu".
Reci što misliš!