Moda
Djevojčice se sve više šminkaju
No tvrtka za istraživanje tržišta ne povezuje to sa smanjenim samopouzdanjem
Prema zadnjim izvještajima tvrtke za istraživanje tržišta NPD Group, djevojčice između osam i 12 godina povećale su potrošnju kozmetike, dok tinejdžerke i mlade žene troše manje kozmetičkih proizvoda.
'Djevojčice između osam i 12 godina su u odnosu na 2007. povećale upotrebu maskare, sjenila i ruža. Štoviše, potrošnja maskare se gotovo udvostručila', piše u izvještaju.
No tvrtka za istraživanje tržišta ne povezuje to sa smanjenim samopouzdanjem, već ističe da te proizvode kupuju i koriste stariji uvjereni da su oni kvalitetniji. Tinejdžerke i mlade žene pak zadnjih godina koriste sve manje kozmetike.
Sredstva protiv prišteva i sjajilo za usne ostali su u kategoriji proizvoda čija se razina potrošnje gotovo i nije mijenjala s vremenom.
Vezane vijesti
-
Mnoge se modne kuće poskliznu na tom terenu
-
Fotografije na kojima osoba ima zatvorene oči u pravilu su loše, no ova pomaže da vidimo sjenilo Jennifer Lopez
-
Proljetni make up trendovi za lice, oči i usne
-
'The Hello Kitty Colour Collection', 'The Hello Kitty Kouture'.
Izdvojeno
-
Trend pada prodaje nekretnina na Jadranu nastavlja se i ove godine, prvenstveno, kažu stručnjaci, zbog recesije u Njemačkoj. Cijene su pak eksplodirale u Gorskom kotaru, a najbolja za investiciju je - Lika.
-
U vođenoj degustaciji kušavana ulja Ante Vulina iz Pakoštana i OPG-a Ante Urema iz Biograda na moru. Zašto su dalmatinska maslinova ulja svjetski vrh?
-
Zbog radova na vodoopskrbnom sustavu u ponedjeljak bez vode nekoliko ulica u Zadru
-
Nositeljica kandidacijske liste SDP-DO i SiP-Centar-HSS-Glas Biljana Borzan (SDP) za izbore za Europski parlament najavila je u subotu da će u fokusu idućeg mandata u Europskom parlamentu biti pomoć građanima za kupovinu prve nekretnine.
Reci što misliš!