Lifestyle

Korejska kozmetika sve je popularnija u svijetu

Korejska kozmetika sve je popularnija u svijetu

Zahvaljujući inovativnim formulama i egzotičnim sastojcima, korejska kozmetika postala je apsolutni beauty hit.

Visoka učinkovitost i holistički pristup, kao i neodoljiva maštovita pakiranja, razlog su što žene, ali sve više i muškarci, umjesto razvikanih zapadnjačkih brendova biraju korejske, a prednost im je i svakako i to što premium sastojke nude po prihvatljivim drogerijskim cijenama

Multinfunkcionalni, inovativni proizvodi s orijentalnim recepturama u kojima se koriste nama egzotični sastojci poput listića čaja, magareće mlijeko, ekstrakta puževe sluzi i morskog konjica, kao i velika posvećenost pakiranju koja oduševljavaju privlačnim dizajnom, svakako su najveći razlozi popularnosti korejske kozmetike.

Čak i ako niste do sada probali korejsku kozmetiku, zasigurno ste se uvjerili u učinkovitost multifunkcionalnih BB, CC ili možda naprednijih DD i EE krema koje svoje podrijetlo vuku iz te azijske države. Inovativne abecedne kreme koje odjednom njeguju, štite, hidratiziraju, prekrivaju nepravilnosti i imaju anti-age učinak nastale su upravo u Koreji, a nakon što su godinama bile najbolji beauty saveznik

Korejkama koje s nevjerojatnom posvećenošću pristupaju njezi kože (njihova beauty rutina nerijetko ima i do 10, pa čak i za većinu nas nezamislivih 15 koraka u njezi kože) proteklih su godina osvojile i žene diljem svijeta.K-Beauty naziv je za pristup ljepoti, njezi i proizvodima za njegu kože i make up, a ne nazivaju ga bez razloga svetim gralom ljepote.

Tehnologije koje korejske kozmetike koriste najinovativnije su na svijetu, a uključuju jedinstvene načine obrade biljnih ekstrakata, ali i zahtjevnu nano tehnologiju. Korejskim kozmetičkim brendovima potrebna su tek četiri mjeseca da lansiraju na tržište novi proizvod, pa ne čudi što godišnje izbacuju na stotine novih proizvoda koji osvajaju učinkovitošću, ali i inovativnošću. Većina ih doduše neće dočekati prvi rođendan jer će ih zamijeniti novi, učinkovitiji, još privlačniji proizvodi. Korejska kozmetička industrija zahvaljujući ulaganjima u istraživanje i razvoj novih proizvoda danas je, mišljenja su stručnjaci, barem sedam godina ispred ostatka svijeta pa ne čudi što globalni kozmetički divovi sve više inspiraciju za svoje proizvode crpe otamo.

Vrijednost izvoza kozmetičkih proizvoda Južne Koreje danas se procjenjuje na 2.59 milijarde dolara što je porast od 44 posto u odnosu na 2014. godinu. To su prepoznali i veliki ulagači, pa su investicijski fondovi i multinacionalne kompanije ove godine krenule u šoping korejskih kozmetičkih tvrtki. Nedavno je poznata grupacija LVMH kupila udio u jednom korejskom kozmetičkom brendu, a nedugo zatim Goldman Sachs Group Inc. i Bain Capital Private Equity kupili su kontrolni udio u tvrtki Carver Korea.

 


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.