Biznis

Novi trend

Kristjan Staničić: zabilježen je rast od plus petnaest posto u dolascima i plus deset posto u noćenjima

Kristjan Staničić: zabilježen je rast od plus petnaest posto u dolascima i plus deset posto u noćenjima
HTZ

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić danas je u Orebiću održao koordinacijski sastanak s predstavnicima turističkih zajednica s područja Dubrovačko-neretvanske županije.

Sastanku su, uz direktora Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije Julija Srgote prisustvovali i predstavnici 17 turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.

 

Na samom početku sastanka predstavljeni su dobri i pozitivni turistički trendovi na razini same Dubrovačko-neretvanske županije. 

- U dosadašnjem dijelu godine ostvareno je preko 2,3 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od +21 posto, rekao je Srgota nadodavši kako je predsezona bila odlična, posebno u vrijeme uskršnjih blagdana, ali i poslije kroz svibanj usprkos kiši. 

- Lipanj je jako dobro popunjen na razini cijele županije, a isto očekujemo od srpnja, kolovoza, ali i posezone, izjavio je Srgota.

 

Direktor Staničić prokomentirao je pozitivne turističke trendove na razini cijele Hrvatske gdje u dosadašnjem dijelu godine bilježimo rast od +15 posto u dolascima i +10 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje lani. 

- Najvažnija tržišta hrvatskog turizma, kao što su Njemačka, Austrija, Slovenija, Poljska, Češka, Italija, ali i UK te SAD, u dosadašnjem dijelu godine bilježe rast prometa u odnosu na lani. U ovoj godini očekujemo ono na čemu intenzivno radimo, a to je disperzija turističkog prometa i intenzivniji turistički promet u pred i posezoni, izjavio je Staničić, nadodavši kako su pred nama udarni ljetni mjeseci kada u Hrvatskoj na dnevnoj bazi boravi više od milijun turista.

 

Tijekom koordinacijskog sastanka predstavljen je novi Strateški marketinški i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje do 2027. godine s čijom se primjenom kreće s obzirom da je sam Plan ovaj tjedan usvojen od strane Skupštine HTZ-a. 

- Planom su identificirani konkurentni i autentični turistički doživljaji Hrvatske koji su usklađeni s potrebama različitih segmenata potražnje. SMOPHT je u potpunosti usklađen sa Strategijom razvoja održivog turizma RH do 2030. god. gdje je naglašena važnost održivosti u razvoju i upravljanju turizmom i to okolišna, ekonomska i socijalna održivost, spomenuo je Staničić.

 

Na sastanku se također razgovaralo o promotivnim aktivnostima na tržištima na kojima nismo dosad bili toliko aktivni, poput Australije, Južne Amerike, udruženom oglašavanju, ali i o brojnim aktualnim turističkim izazovima poput rasta cijena smještaja i turističkih usluga u pojedinim destinacijama, nedostatka radne snage, problematici izdavanja radnih dozvola, neprijavljivanja gostiju i dr.


Reci što misliš!