''kina + 16''
Dubrovnik će ugostiti turističku elitu iz šesnaest zemalja i predstaviti im adute Hrvatske
Sutra, u utorak, 18. rujna 2018. u Dubrovniku, započinje 4. ministarska konferencija „Kina + 16“ za područje turizma.
Konferencija će okupiti više od stotinu sudionika, predvođenih domaćinom događaja ministrom turizma RH Garijem Cappellijem, ministrom kulture i turizma Narodne Republike Kine Luom Shugangom, ministrom vanjske trgovine i vanjskih poslova Mađarske Péterom Szijjártóm te ministrom održivog razvoja i turizma Crne Gore Pavlom Radulovićem.
Očekuje se i velik broj zamjenika ministara turizma, državnih tajnika i pomoćnika, kao i predstavnika turističkog sektora iz šesnaest zemalja inicijative „Kina + 16“.
Domaćin događaja, ministar turizma Gari Cappelli ovom je prilikom naglasio: „ Nakon Budimpešte, Bleda i Sarajeva, domaćinstvo 4. konferencije „Kina + 16“ za područje turizma, iznimno je priznanje i čast Hrvatskoj za rad u ovoj inicijativi te međusobno nadopunjujuće platforme, srednjoeuropsku 'Inicijativu triju mora' i kinesku inicijativu 'Jedan pojas, jedan put''.
Priprema događaja odvijala se na vrlo visokoj razini i vjerujem da ćemo opravdati dobiveno povjerenje te svima pokazati zašto je Hrvatska posljednjih nekoliko godina jedno od najtraženijih turističkih odredišta među turistima iz cijeloga svijeta, ali i zemlja s iznimno mnogo potencijala za investiranje. Osim toga, ovo je iznimna prilika za dodatnu promociju Hrvatske na domaćem i inozemnom tržištu koja će ovim događajem ugostiti turističku elitu i stručnjake iz navedenih šesnaest zemalja i predstaviti im turističku ponudu Hrvatske, odnosno Dubrovnika.„
Susret započinje u utorak, 18. rujna s početkom u 19 sati u dubrovačkoj palači Sponza pozdravnim govorima ministra kulture i turizma Narodne Republike Kine Luoa Shuganga te ministra turizma Republike Hrvatske Garija Cappellija, župana Dubrovačko neretvanske županije Nikole Dobroslavića i zamjenice gradonačelnika Dubrovnika Jelke Tepšić uz glazbeni nastup Dubrovačkog simfonijskog orkestra. Izjave za medije predviđene su nakon uvodnih obraćanja.
Vezane vijesti
-
Dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno su pridonijeli promociji Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije, nego kao zemlje u cjelini, a vrhunac promotivnih efekata sinoćnji je ulazak Hrvatske u finale Svjetskog nogometnog prvenstva.
-
Doseg od gotovo 40 milijuna ljudi i više od 50 tisuća novih fanova na društvenim mrežama! Odlični su to rezultati drugog dijela promotivne kampanje „Epic Week in Croatia“, koju je pokrenula Hrvatska turistička zajednica na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest.
-
Prema prvim pokazateljima kampanja je krenula vrlo uspješno. Naime, do 26. kolovoza ostvareno je više od 85 milijuna impresija
-
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!