sjajna kampanja
"Epic week in Croatia": 40 milijuna ljudi i 50 tisuća novih fanova na društvenim mrežama!
Doseg od gotovo 40 milijuna ljudi i više od 50 tisuća novih fanova na društvenim mrežama! Odlični su to rezultati drugog dijela promotivne kampanje „Epic Week in Croatia“, koju je pokrenula Hrvatska turistička zajednica na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest.
Riječ je o kampanji koja je pokrenuta s ciljem poticanja fanova i potencijalnih turista da kreiraju svoj odmor iz snova, a kojeg mogu provesti upravo u Hrvatskoj. U sklopu kampanje je kreirana i nagradna igra putem koje je Hrvatska dodatno pozicionirana kao destinacija bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći nešto za sebe. Osim objava Hrvatske turističke zajednice na društvenim mrežama, vidljivosti kampanje su pridonijele i objave hrvatskih olimpijaca te stranih blogera, koji su također podržali ovu kreativnu kampanju.
Odlične rezultate i samu kampanju komentirao je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić:
''Riječ je o vrlo uspješnom nastavku promotivne kampanje koja je u svojoj prvoj inačici ostvarila doseg od gotovo 13 milijuna ljudi te tako privukla više od 10 tisuća novih fanova na društvenim mrežama Hrvatske turističke zajednice. Drugi nastavak je polučio još bolje rezultate i to nas posebice veseli. Društvene mreže i novi mediji danas predstavljaju jedan od najvažnijih kanala svih oblika komuniciranja te ćemo sukladno toj činjenici osmišljavati, kreirati i provoditi značajan dio naših budućih promotivnih aktivnosti.“
Tako su u sklopu drugog dijela „Epic Week“ kampanje svi sudionici mogli kreirati svoj idealan odmor i to putem posebno izrađene web stranice kampanje, na kojoj je bilo ponuđeno 200 aktivnosti u Hrvatskoj.
Koncept kampanje i nagradne igre podrazumijevao je odabir top sedam aktivnosti koje čine odmor iz snova, a sudionici su također mogli birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele doživjeti i okusiti tijekom svog posjeta Hrvatskoj.
U nagradnoj su igri sudjelovali svi oni koji su odabranih top sedam aktivnosti podijelili na svojim profilima na društvenim mrežama, a u veliko finale su ušli oni sudionici čije su objave prikupile najveći broj lajkova.
Glavnu nagradu je osvojila ona osoba koja je imala najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje nagradu, a ovaj je put to bila natjecateljica iz Italije, koja je napravila kreativnu i originalnu prezentaciju o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji i razlozima zašto baš ona zaslužuje putovanje za dvije osobe, a u sklopu kojega će doživjeti upravo onih sedam aktivnosti koje je odabrala za svoj odmor iz snova.
Vezane vijesti
-
Sutra, u utorak, 18. rujna 2018. u Dubrovniku, započinje 4. ministarska konferencija „Kina + 16“ za područje turizma.
-
Dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno su pridonijeli promociji Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije, nego kao zemlje u cjelini, a vrhunac promotivnih efekata sinoćnji je ulazak Hrvatske u finale Svjetskog nogometnog prvenstva.
-
Prema prvim pokazateljima kampanja je krenula vrlo uspješno. Naime, do 26. kolovoza ostvareno je više od 85 milijuna impresija
-
Izdvojeno
-
Prvi svibanjski tjedan nastavit će se promjenjivim i svježijim vremenom, osobito do subote uz povremenu kišu, često u obliku i izraženijih pljuskova s grmljavinom.
-
Baby Lasagna istaknuo se u još jednoj kategoriji, naime “Rim Tim Tagi Dim”, jedina je pjesma na Eurosongu 2024. koju je napisao samo jedan autor, navodi Eurovision Charts.
-
U nedjelju, 28. travnja adrenalinski park je otvoren za posjetitelje od 10:00-18:00 sati.
-
Čišćenje šuma i parkova, sadnja biljaka i stabala, sakupljanje pomoći za one potrebite, ali i širenje radosti i ljubavi, sve su to dobra djela koja su deseci tisuća volontera diljem Hrvatske činili ovoga travnja.
Reci što misliš!