Fotke i impresije
Nova promotivna kampanja Hrvatske turističke zajednice "Croatia Feeds“
Prema prvim pokazateljima kampanja je krenula vrlo uspješno. Naime, do 26. kolovoza ostvareno je više od 85 milijuna impresija
Hrvatska turistička zajednica je tijekom mjeseca kolovoza pokrenula novu promotivnu kampanju naziva „Croatia Feeds“ koja sadrži kratke, inovativne i zabavne opise popularnih hrvatskih odredišta i turističkih proizvoda. Kampanja će trajati do 11. rujna 2016. godine, a njen glavni cilj je na originalan način inspirirati potencijalne turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije.
U tu je svrhu kreirana i posebna web stranica „Croatia Feeds“ koja, osim maštovito osmišljenih naslova, sadrži i brojne atraktivne fotografije.
Na stvaranju kampanje i njenog sadržaja na tržištima Njemačke, Austrije i Švicarske su, osim Hrvatske turističke zajednice, sudjelovali i članovi Google kreativnog tima „The ZOO“ koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama. Glavni partner kampanje je jedna od vodećih međunarodnih agencija na području marketinga - BBDO.
„Kampanja Croatia Feeds se po svojim karakteristikama značajno distancira od dosadašnjih online kampanja koje smo provodili. Naime, upotreba zanimljivih, intrigantnih naslova na bannerima, zajedno s novim brendiranim logom i privlačnim fotografijama, jamac su privlačenja pažnje korisnika i naših potencijalnih turista. Tu je i potpuno nova web stranica kampanje koja korisniku pruža optimalno iskustvo jednostavnog, preglednog i informativnog korištenja. Kampanja je vidljiva i na Google tražilici te na Google Display Networku, a tu su i posebne PR aktivnosti koje će pratiti cjelokupni projekt za kojeg vjerujemo da će ostvariti odlične rezultate“, izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
Prema prvim pokazateljima kampanja je krenula vrlo uspješno.
Naime, do 26. kolovoza ostvareno je više od 85 milijuna impresija, najviše na Njemačkom tržištu, a stranice kampanje su ostvarile više od 80 tisuća pregleda.
Obzirom da je kampanja vidljiva na najpopularnijim portalima u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj, „Croatia Feeds“ će do 11. rujna ostvariti i znatno veće brojke impresija i pregleda stranica.
Dodajmo kako je Google kreativni tim na ovim prostorima upravo s Hrvatskom turističkom zajednicom ostvario jednu od prvih suradnji na projektima. Kampanja „Croatia Feeds“ je nastala na najnovijim trendovima digitalnog marketinga, a temeljena je na interesima krajnjih korisnika po tržištima što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje. Zbog svojih specifičnosti projekt „Croatia Feeds“ je za sve partnere u projektu bio veliki izazov.
Vezane vijesti
-
Nema slovenske fešte bez Modrijana, a nema ni Slovenskog Vikenda bez Modrijana!
-
Priredbu Dani Gospe Loretske 2024. tradicionalno priređuje Društvo zadarskih Arbanasa od 1994. godine.
-
Juniori KK Zadar nakon osvajanja Juniorske lige Dalmacije kreću u borbu za obranu naslova prvaka države.
-
Znanje i ljepota njihovo je geslo. U skladu s tim završena je i obnova južnog dijela fasade obrtničke škole Gojka Matuline u Zadru
Izdvojeno
-
Prvi svibanjski tjedan nastavit će se promjenjivim i svježijim vremenom, osobito do subote uz povremenu kišu, često u obliku i izraženijih pljuskova s grmljavinom.
-
Baby Lasagna istaknuo se u još jednoj kategoriji, naime “Rim Tim Tagi Dim”, jedina je pjesma na Eurosongu 2024. koju je napisao samo jedan autor, navodi Eurovision Charts.
-
U nedjelju, 28. travnja adrenalinski park je otvoren za posjetitelje od 10:00-18:00 sati.
-
Čišćenje šuma i parkova, sadnja biljaka i stabala, sakupljanje pomoći za one potrebite, ali i širenje radosti i ljubavi, sve su to dobra djela koja su deseci tisuća volontera diljem Hrvatske činili ovoga travnja.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.