"vatrena promocija"
Web stranice HTZ-a bilježe rekorde - porast posjeta veći za 250 posto!
Dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno su pridonijeli promociji Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije, nego kao zemlje u cjelini, a vrhunac promotivnih efekata sinoćnji je ulazak Hrvatske u finale Svjetskog nogometnog prvenstva.
„Ulazak Hrvatske u finale nogometnog prvenstva povijesni je rezultat koji je našu zemlju stavio u fokus svjetske javnosti. Ovo je izuzetna prilika za dodatne promotivne aktivnosti. Kreirali smo skraćenu verziju promotivnog spota Ambasadori hrvatskog turizma u kojem smo ostavili samo one kadrove u kojima se pojavljuju hrvatski nogometaši. Spot je za vrijeme i nakon utakmice s Engleskom fantastično prihvaćen. Pozitivni promotivni efekti vidljivi su i na web strancima HTZ-a, gdje bilježimo porast posjeta od 250% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Najveća posjećenost stranica bilježi se s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, UK-a, Francuske, Poljske i Nizozemske“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Prilikom provedbe jučerašnje mini kampanje na YouTube kanalu korištene su geolokacije te je fokus uoči i za vrijeme utakmice bio na području oko stadiona Luznhiki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve. Tom je prilikom skraćena verzija promotivnog videa pogledana preko 250.000 puta, a nakon hrvatske pobjede i ulaska u finale „view rate“ videa porastao je za 161%. Kampanja se provodila i na društvenoj mreži Facebook s fokusom na stadion Luznhiki, a promotivni video je tijekom i nakon utakmice ostvario odličnih 74.000 pregleda.
Promotivne aktivnosti provođene su i na društvenim mrežama Instagram i Twitter, gdje je HTZ intenzivno pratio sve dosadašnje utakmice hrvatske reprezentacije uspostavljajući tako dvosmjernu komunikaciju s brojnim fanovima diljem svijeta.
Navedene objave na društvenim mrežama ostvaruju velik broj komentara, dijeljenja i lajkova pa je tako primjerice na Twitteru ostvareno preko 2 milijuna impresija, a putem ove društvene mreže zaprimljeno je preko tisuću čestitki i poruka podrške.
Odlične rezultate bilježi i globalna Facebook stranica HTZ-a na kojoj je postove vidjelo više od nekoliko milijuna ljudi, a odlične rezultate bilježe i Facebook stranice za tržišta Poljske, Njemačke i Italije.
Vidljivost postova od milijun ljudi u jednom danu ostvarena je na i društvenoj mreži Instagram.
Vezane vijesti
-
Dalmatinko Cup sve je bliži svojem 9. izdanju koje se održava u Zadru i zadarskoj županiji od 30. svibnja do 2. lipnja ove godine.
-
Dani Gospe od Zečeva ove godine se slave sedam dana, a mi donosimo raspored proslave.
-
Dođite u Biograd na moru, u tijeku je Slovenski vikend!
-
Međunarodna usmjerenost i internacionalna suradnja na djelu!
Izdvojeno
-
Sedmo izdanje Street Food Festivala na Puntamici najveće je do sada, s više izlagača hrane i još raznovrsnijim glazbenim programom.
-
Nema slovenske fešte bez Modrijana, a nema ni Slovenskog Vikenda bez Modrijana!
-
-
U samostanu i svetištu, gdje se čuva neraspadnuto tijelo ovog blaženika, župnik Župe Presvetog Srca Isusova, fra Bojan Rizvan služio je za zadarske hodočasnike svetu misu uz njegov relikvijar.
Reci što misliš!