turistička ponuda prezentirana u londonu
Aduti Zadarske županije udruženi pod regionalnim brendom "Zadar Region"
Turistička ponuda Zadarske županije predstavila se uspješno i ove godine na sajmu World Travel Market (WTM) u Londonu od 6. do 8. studenog i to na štandu veličine 26 m2. Interes za Hrvatsku i Zadarsku regiju su veliki, te najave ohrabruju!
Nositelji prezentacije Zadarske županije udruženi pod regionalnim brendom „Zadar Region“ predstavili su mogućnosti naše regije i to: Turističke zajednice Zadarske županije i grada Zadra, poslovni subjekti: Turisthotel, Hotel Pinija, Hoteli Ilirija, TA Terratravel, te Zračna Luka Zadar. Ove godine se po prvi puta ovakvom nastupu pridružila i predstavila destinacija Vir.
Prezentacija destinacije izuzetno je bitna na ovom najvećem poslovnom turističkom sajmu koji se ove godine održao 37. godinu. WTM je globalna turistička burza koja predstavlja okupljanje svih koji nešto znače u turizmu i ima isključivo poslovni karakter. To su iskoristili svi partneri u okviru štanda Zadar Region te su održani brojni sastanci i susreti s kolegama, te razgovori s postojećim i potencijalnim partnerima.
Interes za Hrvatsku i Zadarsku regiju su veliki, te najave ohrabruju kako možemo i u sljedećoj godini očekivati nastavak uzleta koji primjećujemo u prepoznatljivosti i interesu.
O važnosti ovog sajma za turističku industriju govori podatak kako se na njemu ostvaruju kontakti u vrijednosti od 2,8 milijuna funti, a u okviru sajma se predstavlja čak 5.000 destinacija iz 200 zemalja svijeta.
Hrvatska turistička zajednica je ponudu naše zemlje predstavila na štandu veličine 280 m2, a na kojem je nastupilo i 25 suizlagača.
U sklopu štanda premijerno je prikazan novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice.
Zadarska županija u prvih je 10 mjeseci 2017. godine zabilježila 1,4 mil. stranih dolazaka koji su ostvarili 9,4 mil. noćenja od čega 8,3 mil. u komercijalnom smještaju.
Od ključnih tržišta najprimjećenije povećanje su ostvarili dolasci i noćenja iz UK tržišta – 56% u dolascima i 90% u noćenjima ostvarivši ih 200.000.
Vezane vijesti
-
Baš svaki detalj u prostoru Morlacco nedaleko Zadra priča o otpornosti i bogatom dalmatinskom nasljeđu. Kad tako posebnom ambijentu dodate ukusnu hranu i vino, dobijete savršen spoj.
-
Zadarska županija s ukupnim iznosom od 100 tisuća eura sufinancirat će 69 manifestacija u turizmu tijekom 2024. godine. Na Javni poziv za provedbu Programa za dodjelu potpora događanjima u turizmu na području Zadarske županije ukupno je stiglo 140 prijava.
-
Započela je obnova Maraskinog višnjika na predjelu Vlačine, u blizini Zemunika, najveće plantaže višnje maraske u svijetu.
-
U Velom Ižu od 3. do 8. travnja u Društveno kulturnom centru „Školj“ na temu mapiranja održan je projekt za kvalitetno provođenje slobodnog vremena mladih.
Izdvojeno
-
I dok se mnogim psima putovanja često svode na neugodna iskustva gužvanja u torbi ili pak na podnošenje stresa u teretnom prostoru aviona, BARK Air nastoji potpuno promijeniti tu priču. Riječ je o prvoj američkoj aviokompaniji koja je posvećena udobnom putovanja pasa, a čija se filozofija temelji na što humanijem pristupu putovanjima s našim krznenim prijateljima.
-
Stigao nam je vikend, a to znači da je idealan trenutak za uživanje u slasnim delicijama koje ste sami pripremili. Tako ovaj put donosimo recept za slasticu koja je mnogima omiljena, a pogađate – radi se o cheesecakeu!
-
Imate loš dan? Potišteni ste, depresivni ili negativni? Ljudi bi vas mogli savjetovati da se oraspoložite, fokusirate na pozitivno i koncentrirate na vedriju stranu, no dio stručnjaka to naziva toksičnom pozitivnošću.
-
Prvi vlak Euronight stigao je u subotu u Split iz slovačkog glavnog grada Bratislave, koji će prometovati na toj turističkoj liniji do 5. listopada, izvijestili su iz Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije.
Reci što misliš!