pr zlata vrijedi
Kampanja "Out of Office Award" osvojila prestižnu SABRE nagradu
Rezultat ove PR kampanje je 298 medijskih članaka procijenjene PR vrijednosti u iznosu od 5,3 milijuna eura, a dobri rezultati su ostvareni i na društvenim mrežama Facebook
Kampanja Hrvatske turističke zajednice „Out of Office Award“, na kojoj su radile agencije Grayling i BBDO Zagreb, osvojila je prestižnu SABRE nagradu u kategoriji „Pan-European Programme“!
Tako je odlučio stručni žiri „The 2017 EMEA SABRE Awards“, kojeg čini više od 40 svjetskih stručnjaka.
Svečana dodjela nagrada je održana u Londonu, a u finalnoj večeri su se natjecali najbolji projekti odabrani među više od 2400 ukupno prijavljenih projekata i radova.
Kampanja „Out of Office Award“ je implementirana na ukupno 12 tržišta, među kojima su Austrija, Belgija, Francuska, Njemačka, Italija, Norveška, Poljska, Švedska, Švicarska, Nizozemska, Ujedinjena Kraljevina i SAD. U sklopu kampanje je organizirana i nagradna igra s glavnom nagradom u vidu sedmodnevnog putovanja u Hrvatsku, a pobjednik je bila najsmješnija i najkreativnija „out of office" poruka.
Rezultat ove PR kampanje je 298 medijskih članaka procijenjene PR vrijednosti u iznosu od 5,3 milijuna eura, a dobri rezultati su ostvareni i na društvenim mrežama Facebook, gdje je ostvaren doseg od 8,14 milijuna ljudi i Twitter, gdje je ostvaren doseg od 2,35 milijuna ljudi.
Podsjećamo kako je ista kampanja ove godine osvojila i MIXX nagradu na festivalu Dani komunikacija i to u kategoriji Brand awareness kampanja, odnosno srebrnu nagradu IdejaX u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme.
Vezane vijesti
-
Zadarska županija s ukupnim iznosom od 100 tisuća eura sufinancirat će 69 manifestacija u turizmu tijekom 2024. godine. Na Javni poziv za provedbu Programa za dodjelu potpora događanjima u turizmu na području Zadarske županije ukupno je stiglo 140 prijava.
-
Hrvatska turistička zajednica otvorila je online prijave za Godišnje hrvatske turističke nagrade 2018.
-
U srijedu, 25. travnja, u 10 sati u Županijskoj komori Zadar održat će se radionica Digitalni marketing u turizmu, koju organiziraju Otvoreno učilište Algebra i Hrvatska gospodarska komora u sklopu projekta Digitalna garaža
-
Glasajte za video u kojem Modrć, Mandžukić, Rakitić, Lovren, Kovačić, Čilić, Šarić, Mrvica, Zrinka Cvitešić, „2Cellos“ promoviraju hrvatski turizam
Izdvojeno
-
U posljednjem susretu 32. kola HNL-a nogometaši Lokomotive su kao domaćini u Kranjčevićevoj ulici svladali Rijeku 3-1 (2-0) te će iduće kolo na vrhu ljestvice, po prvi puta u sezoni, dočekati Dinamo.
-
Ima nešto prekrasno mistično u pričama starih dvoraca, u lokacijama na kojima se nalaze te u ideji da ih obiđete u sklopu putovanja. Europa posebno vrvi dvorcima.
-
Poželite li gricnuti nešto između večere i odlaska na spavanje odaberite zdrave zalogaje koji će pozitivno utjecati na vaš san.
-
U utorak, 16. travnja 2024. godine svečano je otvorena izložba Ružičasto; priče o svakodnevnim predmetima i igračkama u prostoru Gradske lože.
Reci što misliš!