Biznis

Brand

U Zadru održan prvi seminar o kreiranju branda

U Zadru održan prvi seminar o kreiranju branda

Seminar "Kreiranje branda" je prvi u grupi seminara za poduzetnike u fazi rasta i razvoja koje organizira Zadra d.o.o., a do kraja travnja će se održati još 5 različitih seminara

U organizaciji Razvojne agencije Zadarske županije ovog vikenda održana dvodnevna radionica na temu "Kreiranje branda". Radionici prisustvovalo 30-ak polaznika raznih zanimanja i područja djelovanja, a kako doznajemo, zbog velikog broja interesenata neki od njih su morali biti odbijeni.

Tijekom seminara-radionice su se koristile različite metode rada: prezentacije i demonstracije marketinških problema, brainstorming, natjecanje, studije slučajeva, analize kritičkih događaja, rad u grupama, upitnici i međusobna razmjena iskustava.

Na početku svake teme koja je opisivala jedan korak u stvaranju i upravljanju robnom markom predavač Branimir Zoraja je navodio primjer iz prakse poznatih svjetskih brandova ( Nivea, Body Shop, Adidas, Nike, Frederick's, Coca-Cola, Disney, Duracell, Durex itd.), iz kojeg proizlazi pouka.

Ovakvim načinom izlaganja, predavač je polaznike upoznao sa bitnim pojmovima vezanim uz marketing i stvaranje branda, pojasnio problematiku analize potražnje, analize snage branda, te najčešće pogreške u upravljanju brandom.

Polaznici su mogli čuti i korisne savjete iz prakse vezane za dodavanje vrijednosti brandu, ulogu boja i imena u stvaranju branda, te kako biti drugačiji, kako stvoriti ime branda i ime proizvoda, koje su "5 pobjedničkih strategija" i "10 superbrandovskih zapovijedi" te koji su mitovi o brandovima.

U radnom dijelu seminara, polaznici su rješavali zadatke vezane za pozicioniranje proizvoda, stvaranje imidža, formiranje cijene, stvaranje kanala distribucije i razvijanje strategije promocije. Grupe polaznika su na konkretnom primjeru jednog proizvoda izradile SWOT analizu a najuspješnija grupa je nagrađena poklonom.

Organiziran je i "Brand-kviz", smišljani su slogani za različite proizvode, a dio zadataka se odnosio na stvaranje media plana, kreiranje akcija direktnog marketinga, određivanje strategije i ciljne skupine i cilja lidera na tržišnom području. Svakom sudioniku koji nakon seminara pošalje koncept ili ideju svojeg novog branda na adresu Razvojne agencije Zadarske županije u roku od 30 dana, predavač će besplatno poslati preporuke i savjete za učinkovitije upravljanje brandom.

Inače, predavač Branimir Zoraja je petnaestogodišnje profesionalno iskustvo u marketingu stjecao je u agencijama Ozeha i Leo Burnett, na pozicijama account executiva, account directora i creative directora. Sudjelovao je u stvaranju 13 novih hrvatskih brandova i 260 novih proizvoda. Radi u Atlantic Grupi, kao brand menadžer Plidente i Melema, vodećih hrvatskih brandova u svojim kategorijama. Voditelj je jednogodišnjeg usavršavanja za voditelje robnih marki u Centru Poslovne izvrsnosti u Zagrebu.

Seminar "Kreiranje branda" je prvi u grupi seminara za poduzetnike u fazi rasta i razvoja koje organizira Zadra d.o.o., a do kraja travnja će se održati 5 seminara na kojima će se obrađivati teme vezane za osnivanje klastera, zadružno poduzetništvo, sustave upravljanja kvalitetom (ISO i HACCP), upravljanje projektima, te upravljanje rizikom. Nije nevažno spomenuti da su svi polaznici su oslobođeni kotizacacije za sudjelovanje.

Reci što misliš!