Biznis

Suradnja pretraživača interneta

Google i Yahoo dijelit će oglase

Google i Yahoo dijelit će oglase

Google će tijekom probnog perioda stavljati svoje oglase uz tri posto rezultata pretrage na Yahoou

Dva najveća pretraživača interneta najavila su pilot-projekt u kojem će dva tjedna dijeliti oglase na internetu kako bi se vidjelo postoji li mogućnost dugoročne suradnje.

Microsoftova ponuda za preuzimanje Yahoo-a natjerala je Jerryja Yanga, Chief Yahooa, na pronalaženje novih i kreativnih oblika suradnje s drugim tvrtkama kako bi spriječio da dođe do toga. Nakon što je Steve Ballmer, Microsoftov izvršni direktor poznat po suptilnom pristupu u ovakvim razgovorima koji liči na slona u staklani, u subotu dao ultimatum Yahoou da imaju tri tjedna za prihvaćanje ponude ili će ona biti smanjena, došlo je do objave suradnje donedavnih najvećih neprijatelja na webu.

Google će tijekom probnog perioda stavljati svoje oglase uz tri posto rezultata pretrage na Yahoou. Analitičari nisu potpuno sigurni treba li ovaj potez služiti samo za frustriranje Microsofta ili je riječ o pokušaju dizanja cijene.

Microsoft je odmah reagirao priopćenjem u kojem se naglašava da bi ovakvom suradnjom 90 posto internet oglašavanja bilo na neki način u rukama Googlea, što bi značajno smanjilo šanse drugih oglašivača na internetu i stvorilo svojevrsni monopol. Ironija sudbine je u tome što upravo Microsoft godišnje plaća milijarde dolara kazni zbog monopolističkog ponašanja.

Tržište, kao najbolji pokazatelj raspoloženja, reagiralo je vrlo pozitivno na ovakvu ideju i dignulo cijene dionica Yahooa za 7 posto.

 


Reci što misliš!