Kampanja
Spotovi o Hrvatskoj na CNN-u, Eurosportu i BBC-ju
Od početka ožujka do kraja svibnja Hrvatsku će posjetiti 216 inozemnih novinara
Budući da će kvalitetna promidžba, uza sve ostalo, odigrati važnu ulogu u motiviranju stranih gostiju pri odabiru bilo kojeg odredišta na Sredozemlju, pa tako i Hrvatske, Glavni ured Hrvatske turističke zajednice (HTZ) pripremio je niz promocijskih aktivnosti koje bi trebale pripomoći da se turisti požele odmarati baš na ovom dijelu Jadrana. Tijekom travnja održavaju se »Hrvatski turistički dani« u Ljubljani, Budimpešti, Münchenu i Kijevu, piše Vjesnik
U okviru »Hrvatskih večeri«, HTZ organizira nastup ansambla Lado u Češkoj i Poljskoj.
Od početka ožujka do kraja svibnja Hrvatsku će posjetiti 216 inozemnih novinara. Četrdesetak posto svih studijskih putovanja u godini realizira se u tom, u promocijskom smislu najvažnijem, razdoblju od ožujka do svibnja. Istodobno će veći dio države upoznavati i 793 agencijska i turoperatorska predstavnika, također iz svih krajeva svijeta gdje, naravno, postoji turistički interes za Hrvatsku.
Globalno televizijsko oglašavanje uključuje, uz ostalo, 1480 emitiranja spota »A Journey in the Hearth of Croatia« na CNN-u, 225 objava na Eurosportu Internationalu te 550 objava na Eurosportu 2. Euronews će do 31. svibnja objaviti 348 spotova HTZ-a od 20 i 30 sekundi, dok se prvi put ove godine ugovorilo oglašavanje na televizijskoj postaji BBC World (ukupno 1159 spotova).
Osim toga, standardno televizijsko i radijsko oglašavanje te oglašavanje u tiskovinama provodit će se u svim važnijim emitivnim državama. Oglasi koji promoviraju hrvatski turizam plaćat će se i za osamdesetak europskih internetskih portala. U BiH, Srbiji, Makedoniji, Rumunjskoj i Ukrajini Hrvatska se uglavnom reklamira putem svjetlećih panoa.
Riječ je samo o dijelu planirane promocije. Uz sajmove, koji su najvećim dijelom već održani, tu su i poslovne radionice u organizaciji predstavništava HTZ-a u inozemstvu, samostalne prezentacije županijskih turističkih zajednica te samostalna predstavljanja gradova.
Poseban program za inozemne novinare
Split će u svibnju posjetiti osam finskih novinara, sedam čeških odabralo je Kvarner, Francuzi će krstariti cijelom obalom, 15 srpskih predstavnika medija najradije će u Istru, Britanci preferiraju otoke, dok će se 11 japanskih novinara upoznati s ljepotama Dubrovnika, Splita, Plitvica i Zagreba. Ljepotu hrvatske unutrašnjosti vidjet će samo Česi, Slovaci, Poljaci i Nijemci. Stotinjak novinara i agenata iz cijelog svijeta dolazi i na skupne ture »Dvorci Hrvatske«, »Ronjenje«, »Moto-tura« te »Zlatna penkala«.
Vezane vijesti
-
U internetsku promidžbu izdvojen je dvostruko veći iznos nego lani. Kampanja na inozemna tržišta, osim u zemlje poput Njemačke, Italije, Austrije, Češke, Francuske i Nizozemske, proširena je na Ukrajinu, Makedoniju, Bugarsku, Rumunjsku, Srbiju i BiH
-
Kao razloge za snimanje tih filmova Menzel je naveo bliskost Hrvatske i Češke
-
'Sa kampanjama za hrvatski turizam u glavnim emitivnim zemljama kao što su Njemačka, Italija, Austrija, Slovenija i Češka kreće 18. svibnja a Hrvatska će se također oglašavati i u zemljama okruženja', rekao je Bajs
-
Riječ je o kampanji oglašavanja za 2009. godinu, koju je osmislila HTZ i provodi je u suradnji s partnerima, touroperatorima koji su je sufinacirali, rekla je predsjednica pariškog odjela HTZ-a
Izdvojeno
-
U prvoj utakmici 17. kola HNL-a Slaven Belupo je kao domaćin svladao Goricu sa 2-1 (0-1). Gosti su poveli golom Medina Gashija (8), no Alen Grgić (67) i Antonio Jagušić (82) su u nastavku preokrenuli.
-
U Dalmaciji će osobito na otocima puhati jako jugo, a popodne sjeverozapadni vjetar. Bit će promjenjivo, povremeno uz kišu, lokalno moguće i obilnim pljuskovima. Jutarnja temperatura zraka od 6 do 10 °C, u unutrašnjosti niža, između 2 i 4 °C, a popodnevna od 9 do 14 °C
-
Bacivši pogled na impozantan niz priznanja koje je Audiardov najnoviji i svakako najluđi uradak u dugovječnoj karijeri do sad prikupio, čovjek bi lako mogao steći krivi dojam kako se pred njim doista nalazi najimpresivnije filmsko ostvarenje godine, ali istina je potpuno drugačija.
-
Mjerenje inteligencije kod životinja prilično je škakljiva stvar. Međutim, provedeni su brojni pokusi kako bi se testirale sposobnosti sićušnih mozgova kukaca. Rezultati su iznenađujući.
Reci što misliš!