Promocija
Jiri Menzel režirat će promodžbene turističke filmove o RH
Kao razloge za snimanje tih filmova Menzel je naveo bliskost Hrvatske i Češke
Češki redatelj i oskarovac Jirij Menzel najvjerojatnije će režirati seriju kratkih promotivnih filmova i spotova o Hrvatskoj, u kojima bi mogao i glumiti, a ti bi se filmovi već iduće godine koristili u promociji hrvatskog turizma na tržištima srednje i istočne Europe, najavili su sam redatelj Menzel i ministar turizma Damir Bajs.
Izvijestivši novinare da je s Menzelom okvirno dogovoreno snimanje promotivnih filmova za hrvatski turizam, ministar Bajs je kazao kako taj redatelj nikad nije snimao filmove te vrste.
To je potvrdio i Menzel, dodavši da bi taj posao za njega bio vrlo zanimljiva avantura, tim više što bi radio ono što voli, a to je Hrvatska.
Iako se o detaljima tog posla tek treba početi razgovarati i usuglasiti što i kako bi se snimalo, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić naznačio je da bi se mogli koristiti u promociji na slovačkom, mađarskom i češkom tržištu, a možda i na poljskom te ukrajinskom. Uz Menzela kao redatelja i možda glumca, u filmovima bi se, kako je kazao, mogli naći i neki 'karizmatični glumci' iz tih zemalja.
Dodao je i da je to ujedno prvi put da neki oskarovac snima promotivne filmove za hrvatski turizam, iako ne i prvi put stranac, jer je to već za potrebe slogana "Mediteran kakav je nekad bio" učinila jedna španjolska ekipa.
Zahvalivši Menzelu na tome, ali i na njegovoj reakciji na ovoljetni incident u Dubrovniku, kada je sam češkim medijima u pismu objavio da je to za njega 'minorno', ministar Bajs je izvijestio i da je Menzel ovih dana završio snimanje svoja prva dva dokumentarna filma u karijeri, i to o Hrvatskoj "Moja Hrvatska" i "Naše more, vaše more".
Tim filmovima, koji su sada u montaži, Menzel je želio pokazati otkud potječe ljubav Čeha prema Hrvatskoj te povijest njihovih dolazaka u Dalmaciju i na Jadran.
Kao razloge za snimanje tih filmova Menzel je naveo bliskost Hrvatske i Češke, blizinu zemalja, zajedničku povijest i sličnost jezika, ali i vlastitu ljubav prema Hrvatskoj.
Iznio je i anegdotu s ovogodišnjeg snimanja tih filmova kada je na jednoj jadranskoj plaži ugledao kupača u starinskom kupaćem kostimu, te ga je snimivši upitao tko je, a ovaj mu je odgovorio da je Čeh, na ljetovanju s obitelji te da je kostim kupio preko interneta.
Vezane vijesti
-
U internetsku promidžbu izdvojen je dvostruko veći iznos nego lani. Kampanja na inozemna tržišta, osim u zemlje poput Njemačke, Italije, Austrije, Češke, Francuske i Nizozemske, proširena je na Ukrajinu, Makedoniju, Bugarsku, Rumunjsku, Srbiju i BiH
-
'Sa kampanjama za hrvatski turizam u glavnim emitivnim zemljama kao što su Njemačka, Italija, Austrija, Slovenija i Češka kreće 18. svibnja a Hrvatska će se također oglašavati i u zemljama okruženja', rekao je Bajs
-
Od početka ožujka do kraja svibnja Hrvatsku će posjetiti 216 inozemnih novinara
-
Riječ je o kampanji oglašavanja za 2009. godinu, koju je osmislila HTZ i provodi je u suradnji s partnerima, touroperatorima koji su je sufinacirali, rekla je predsjednica pariškog odjela HTZ-a
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!