Biznis

Dva milijuna više nego lani

Za promidžbu hrvatskog turizma 30 milijuna eura

Za promidžbu hrvatskog turizma 30 milijuna eura

U internetsku promidžbu izdvojen je dvostruko veći iznos nego lani. Kampanja na inozemna tržišta, osim u zemlje poput Njemačke, Italije, Austrije, Češke, Francuske i Nizozemske, proširena je na Ukrajinu, Makedoniju, Bugarsku, Rumunjsku, Srbiju i BiH

Hrvatska će u turističku promidžbu 2010. godine uložiti 30 milijuna eura, što je za dva milijuna eura više nego lani. Promidžba i druge mjere daju dobre početne rezultate, zaključak je Povjerenstva Vlade RH za koordinaciju i praćenje pripremnih aktivnosti za turističku godinu 2010., koje je pod predsjedanjem premijerke Jadranke Kosor održano u hotelu "Plitvice" na Plitvičkim jezerima.

Da bi dobri početni rezultati rezultirali uspješnom turističkom sezonom, premijerka Kosor je rekla kako je važno da svi, radnici u turizmu, ravnatelji nacionalnih parkova, ministri, župani i lokalni čelnici, daju svoj maksimum znanja, volje i angažmana. Pozvala je i poslodavce i sindikate da, kao Vladini socijalni partneri, povedu računa o tome kako najave opće blokade nisu turistima preporuka za dolazak u Hrvatsku.

Ovogodišnji cilj - više od šest milijarda eura

Ministar turizma Damir Bajs predstavio je niz novih mjera koje su usuglašene sa Svjetskom turističkom organizacijom (UNWTO). Tako će, primjerice, od 1. travnja do 31. listopada 2010. biti na snazi prvi put vizni režim za jednostavniji dolazak gostiju iz Kazahstana, Kine, Indije, Jordana, Katara, Kuvajta, Omana i Ujedinjenih Arapskih Emirata te kao i lani za turiste iz Rusije i Ukrajine. Istaknuo je i novčane poticaje u zračnom prijevozu, pojačane aktivnosti na afirmaciji eno i gastro ponude, kulture i touringa te za pozicioniranje Hrvatske kao lifestyle destinacije (odredišta kvalitetnog životnog stila s naglaskom na ekologiju i očuvanost prostora).

U internetsku promidžbu izdvojen je dvostruko veći iznos nego lani. Kampanja na inozemna tržišta, osim u zemlje poput Njemačke, Italije, Austrije, Češke, Francuske i Nizozemske, proširena je na Ukrajinu, Makedoniju, Bugarsku, Rumunjsku, Srbiju i BiH.

Niko Bulić, direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ), predstavio je kampanju i spotove za globalno televizijsko tržište, CNN, BBC World, Eurosport i Euronews.

Kosor je na kraju te prezentacije imala primjedbu da nije korektno, s osnove zaštite ženskih prava, da se u spotu "Recept za dobar odmor" koristi ženska stražnjica (u bikiniju) jer djeluje, kako je kazala, seksistički. Zamolivši da autori razmisle o izmjeni tog dijela spota, naglasila je da ona to ne naređuje.

Novinarima je kasnije Bulić kazao da će HTZ i autori uzeti u obzir razmišljanje premijerke te svakako afirmirati razne ljepote Hrvatske. Dodao je da HTZ u svijetu dobiva niz nagrada za dizajn plakata, filmova i cjelovitih kampanja.


Budući da je u kalendaru ministarstva početak nove školske godine predviđen za 6. rujna, novinari su upitali premijerku znači li to da nije uvažena njezina prošlogodišnja inicijativa da se početak školske godine radi potreba turizma pomakne. Kosor je odgovorila kako misli da bi pomicanje početka nastave bilo dobro i zbog turističke sezone i zbog učenika u ugostiteljskim strukama, koji su zainteresirani za dulju praksu, ali da još ni za što nije kasno jer je tek počela 2010.


Reci što misliš!