Biznis

Turistička promidžba

Tako lepa, a tako blizu...

Tako lepa, a tako blizu...

'Sa kampanjama za hrvatski turizam u glavnim emitivnim zemljama kao što su Njemačka, Italija, Austrija, Slovenija i Češka kreće 18. svibnja a Hrvatska će se također oglašavati i u zemljama okruženja', rekao je Bajs

Svibanj i lipanj odlučit će ovu turističku sezonu stoga rećemo u dopunske promidžbene aktivnosti na glavnim emitivnim tržištima, rekao je u ponedjeljak ministar turizma Damir Bajs.

Ministarstvo i Hrvatska turistička zajednica stoga se u ukupno turističko oglašavanje u ovoj godini spremaju uložiti 28 milijuna eura, trostruko više nego li lani kada je uloženo 9 milijuna eura.

Najavljeno je i nekoliko mjera odnosno kampanja za spas hrvatskog turizma koje su usmjerene na hrvatsko i strana tržišta, piše Business.hr.

'Sa kampanjama za hrvatski turizam u glavnim emitivnim zemljama kao što su Njemačka, Italija, Austrija, Slovenija i Češka kreće 18. svibnja a Hrvatska će se također oglašavati i u zemljama okruženja', rekao je Bajs.

Dodao je kako u okviru dodatnih promidžbenih aktivnosti za 2009. pored kampanja u glavnim zemljama kreće oglašavanje i u Ukrajini, Rumunjskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji i to putem billboarda i svijetlećih panoa u razdoblju od 1. do 31. svibnja.

Primjera radi, u Srbiji će se hrvatsku turistička ponuda oglašavati pod sloganom: 'Tako lepa, a tako blizu'

Poznati slogan slogan 'Mediteran kakav je nekad bio' i dalje pak ostaje za glavne emitivne zemlje poput Njemačke i ostalih. Govoreći o prvim rezultatima za Uskrs, Bajs je kazao kako je našu zemlju posjetilo oko 60.000 stranih turista, što je ohrabrujuća najava za predsezonu i sezonu.


Reci što misliš!