Kampanja
Spotovi o Hrvatskoj na CNN-u, Eurosportu i BBC-ju
Od početka ožujka do kraja svibnja Hrvatsku će posjetiti 216 inozemnih novinara
Budući da će kvalitetna promidžba, uza sve ostalo, odigrati važnu ulogu u motiviranju stranih gostiju pri odabiru bilo kojeg odredišta na Sredozemlju, pa tako i Hrvatske, Glavni ured Hrvatske turističke zajednice (HTZ) pripremio je niz promocijskih aktivnosti koje bi trebale pripomoći da se turisti požele odmarati baš na ovom dijelu Jadrana. Tijekom travnja održavaju se »Hrvatski turistički dani« u Ljubljani, Budimpešti, Münchenu i Kijevu, piše Vjesnik
U okviru »Hrvatskih večeri«, HTZ organizira nastup ansambla Lado u Češkoj i Poljskoj.
Od početka ožujka do kraja svibnja Hrvatsku će posjetiti 216 inozemnih novinara. Četrdesetak posto svih studijskih putovanja u godini realizira se u tom, u promocijskom smislu najvažnijem, razdoblju od ožujka do svibnja. Istodobno će veći dio države upoznavati i 793 agencijska i turoperatorska predstavnika, također iz svih krajeva svijeta gdje, naravno, postoji turistički interes za Hrvatsku.
Globalno televizijsko oglašavanje uključuje, uz ostalo, 1480 emitiranja spota »A Journey in the Hearth of Croatia« na CNN-u, 225 objava na Eurosportu Internationalu te 550 objava na Eurosportu 2. Euronews će do 31. svibnja objaviti 348 spotova HTZ-a od 20 i 30 sekundi, dok se prvi put ove godine ugovorilo oglašavanje na televizijskoj postaji BBC World (ukupno 1159 spotova).
Osim toga, standardno televizijsko i radijsko oglašavanje te oglašavanje u tiskovinama provodit će se u svim važnijim emitivnim državama. Oglasi koji promoviraju hrvatski turizam plaćat će se i za osamdesetak europskih internetskih portala. U BiH, Srbiji, Makedoniji, Rumunjskoj i Ukrajini Hrvatska se uglavnom reklamira putem svjetlećih panoa.
Riječ je samo o dijelu planirane promocije. Uz sajmove, koji su najvećim dijelom već održani, tu su i poslovne radionice u organizaciji predstavništava HTZ-a u inozemstvu, samostalne prezentacije županijskih turističkih zajednica te samostalna predstavljanja gradova.
Poseban program za inozemne novinare
Split će u svibnju posjetiti osam finskih novinara, sedam čeških odabralo je Kvarner, Francuzi će krstariti cijelom obalom, 15 srpskih predstavnika medija najradije će u Istru, Britanci preferiraju otoke, dok će se 11 japanskih novinara upoznati s ljepotama Dubrovnika, Splita, Plitvica i Zagreba. Ljepotu hrvatske unutrašnjosti vidjet će samo Česi, Slovaci, Poljaci i Nijemci. Stotinjak novinara i agenata iz cijelog svijeta dolazi i na skupne ture »Dvorci Hrvatske«, »Ronjenje«, »Moto-tura« te »Zlatna penkala«.
Vezane vijesti
-
U internetsku promidžbu izdvojen je dvostruko veći iznos nego lani. Kampanja na inozemna tržišta, osim u zemlje poput Njemačke, Italije, Austrije, Češke, Francuske i Nizozemske, proširena je na Ukrajinu, Makedoniju, Bugarsku, Rumunjsku, Srbiju i BiH
-
Kao razloge za snimanje tih filmova Menzel je naveo bliskost Hrvatske i Češke
-
'Sa kampanjama za hrvatski turizam u glavnim emitivnim zemljama kao što su Njemačka, Italija, Austrija, Slovenija i Češka kreće 18. svibnja a Hrvatska će se također oglašavati i u zemljama okruženja', rekao je Bajs
-
Riječ je o kampanji oglašavanja za 2009. godinu, koju je osmislila HTZ i provodi je u suradnji s partnerima, touroperatorima koji su je sufinacirali, rekla je predsjednica pariškog odjela HTZ-a
Izdvojeno
-
Hrvatski košarkaški reprezentativac Mario Hezonja, kojeg je u srijedu Euroliga kaznila s 8.000 eura zbog "nepoštivanja sudaca", odgovorio je da je ta organizacija hrabra kada treba kažnjavati, a da istovremeno odbija rješavati ozbiljne probleme u europskoj košarci.
-
Kakvo nas vrijeme očekuje danas i sutra u Dalmaciji?
-
Plesni odjel Glazbene škole Blagoje Bersa Zadar poziva vas na predstavu Na krilima baštine, koja će se održati 12. prosinca 2024. godine u 19 sati na pozornici HNK Zadar.
-
U župnoj dvorani župe sv. Anselma u Ninu predstavljena je monografija „Ecclesia Nonensis - O prošlosti Ninske biskupije“ urednika izv. prof. dr. sc. Zdenka Dundovića, u izdanju Sveučilišta u Zadru.
Reci što misliš!