Biznis

Akcija "Kupujmo hrvatsko" usmjerena na turizam

Akcija

Hrvatska gospodarska komora proteklih je godina osvještavala građane o važnosti kupovanja domaćih proizvoda. Ovogodišnju je akciju "Kupujmo hrvatsko" usmjerila na turizam. Premalo je, naime, domaćih hrvatskih proizvoda u našim hotelima, javlja HRT

Sladoled, pivo i voda - u našemu su turizmu iz domaće proizvodnje. No to nije slučaj s ostalim prehrambenim proizvodima.

Kao najveći proiozvođači vidimo da potrošnja hvratske uzgojne ribe raste, no turistima serviramo oko 45% ribe iz izvoza. Isto je s janjetinom i tjesteninom. Tek je polovica proizvoda koji se plasiraju putem našeg turizma iz domaće proizvodnje.

Ako je hrvastki sir 30,40 % skuplji od uvoznog, ako su hrvatska pileća ili pureća prsa isto toliko skuplja od Brazliskih onda treba stvoriti uvijete kako da budu konkurentni, smatra Goran Fabris iz hotelijerske tvrtke Maistra, Rovinj.

To je zadaća mjerodavnih ministarstava i insititucija. U onome turizma, kažu, da postoje načini veće zastupljenosti domaćih proizvoda. Hrvatska gospodarska komora predlaže posebne oznake za hotele koji su usmjereni na domaće proizvode.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.