Akcija "Kupujmo hrvatsko" usmjerena na turizam
Hrvatska gospodarska komora proteklih je godina osvještavala građane o važnosti kupovanja domaćih proizvoda. Ovogodišnju je akciju "Kupujmo hrvatsko" usmjerila na turizam. Premalo je, naime, domaćih hrvatskih proizvoda u našim hotelima, javlja HRT
Sladoled, pivo i voda - u našemu su turizmu iz domaće proizvodnje. No to nije slučaj s ostalim prehrambenim proizvodima.
Kao najveći proiozvođači vidimo da potrošnja hvratske uzgojne ribe raste, no turistima serviramo oko 45% ribe iz izvoza. Isto je s janjetinom i tjesteninom. Tek je polovica proizvoda koji se plasiraju putem našeg turizma iz domaće proizvodnje.
Ako je hrvastki sir 30,40 % skuplji od uvoznog, ako su hrvatska pileća ili pureća prsa isto toliko skuplja od Brazliskih onda treba stvoriti uvijete kako da budu konkurentni, smatra Goran Fabris iz hotelijerske tvrtke Maistra, Rovinj.
To je zadaća mjerodavnih ministarstava i insititucija. U onome turizma, kažu, da postoje načini veće zastupljenosti domaćih proizvoda. Hrvatska gospodarska komora predlaže posebne oznake za hotele koji su usmjereni na domaće proizvode.
Vezane vijesti
-
-
Povodom obljetnice još jednom je naglašena važnost u očuvanju domaćih proizvoda i radnih mjesta
-
-
Izdvojeno
-
Pridružite se programu Slovenskog vikenda na biogradskoj rivi 3. svibnja gdje svira Crvena jabuka. Koncert je besplatan!
-
Na Sveučilištu u Zadru održani su tradicionalni XVII. Dani povijesti, u organizaciji Udruge studenata povijesti ISHA Zadar i Odjela za povijest Sveučilišta.
-
Na sjednici Općinskog vijeća Općine Povljana održanoj 23. travnja 2024. godine usvojena je Odluka o dodjeli priznanja Općine Povljana.
-
Trogir Outdoor Festival CRO Melges 24 Cup ugostit će 20 posada iz Hrvatske, Češke i Poljske s brojnim eminentnim jedriličarskim imenima.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.