Split
Partyem uz zalazak sunca otvorena ljetna sezona
Uzvanici su tijekom ove predivne večeri ponajviše uživali na drvenoj plažnoj platformi, okupljeni oko centralnog ljetnog šanka
Prekrasna ljetna večer, uz party začinjen ribljim i mesnim delicijama, novootvorenog ribljeg restorana Mistral i Mistral bara, te biranim vinima, oduševila je kremu društvenog i poslovnog života grada koja je pohodila plažni VIP kompleks splitskog hotela Radisson.
Ovo je bila još jedna prilika koju je hotelski management iskoristio, da nanovo potvrdi svoju otvorenost i gostoljubivost prema javnosti, turistima koji dolaze u Split, ali i stanovnicima ovog dijela grada
Uzvanici su tijekom ove predivne večeri ponajviše uživali na drvenoj plažnoj platformi, okupljeni oko centralnog ljetnog šanka, dok je dio prisutnih, uglavnom romantikom ponesenih parova, predivan zalazak sunca gledao s plaže oplemenjene pravim morskim šljunkom. Uočen je i poneki par u šetnji prema novo izgrađenom umjetnom otoku do kojeg su mogli doći jedino prelaskom drvenog mosta.
Na partyu su viđeni : Riccardo Mazzucchelli, košarkaške zvijezde Splita Nikola Vujčić, Srđan Subotić i Toni Dijan, gradski vijećnik SDP-a Ivo Baldasar, Zvonimir Mihanović, Zlatko Gall, Direktor Turističke zajednica Splita Vedran Matošić, Hrvoje Marušić, Pero Panjković, Željko maretić, Igor Boraska, reporteri Nove tv, Sofija Preljvukić, Tina Kosor i Gordan Vasilj, te mnogo uglednih splićana iz poslovnog miljea.
Izgled nakon cjelovitog preuređenja i obnavljanja plaža, te cijelog priobalnog područja ispod ovog prestižnog splitskog hotela, primjer je ispravnog odnosa prema okolišu. U uređenje i opremu cijelog ovog dijela obale zajedno s Mistral ribljim restoranom i barom,
uloženo je preko 2 milijuna EURA. Ukupna iskoristiva plažna površina ujedno je ovom investicijom povećana za oko 40 % . Ovakvim aktivnostima želja je da se stimuliraju i drugi vlasnici turističkih objekata da investiranjem u infrastrukturu i kvalitetniju ponudu pospješe prezentacije turističkog potencijala ovog dijela hrvatske obale.
Mnoge viđene osobe iz sportskog, kulturnog, političkog i poslovnog života grada, posebno su se zainteresirali za ponudu odjeće poznatih svjetskih modnih marki koju je organizirao specijalizirani butik Bellezza na modnoj reviji prezentacije vrhunske svjetske dizajnerske
mode.
Održavanje visokog standarda koji su sami postavili, prvi je prioritet managementa hotela, a sve kako bi svakom novom ponudom bili u funkciji promocije turističke ponude grada pod Marjanom, te samog hotela Radisson BLU Resort Split.
Vezane vijesti
-
Petu godinu zaredom Poljudom su se zavijorile brojne nacionalne zastave, a najljepši hrvatski stadion ponovo je postao hramom elektroničke glazbe i svjetskim festivalskim centrom.
-
-
Dva dana prije početka utakmice s Osjekom, iz Hajduka su poručili kako je stadion Poljud rasprodan.
-
Nedjeljnoj utakmici Hajduk - Osijek prisustvovat će i jedan tandem iz Njemačke. Točnije, iz Stuttgarta.
Izdvojeno
-
Zimsko izdanje Dana etnologije i antropologije 2024. godine održava se u posebnom slavljeničkom duhu – kao dio programa obilježavanja 20 godina postojanja studija etnologije i antropologije na Sveučilištu u Zadru.
-
Potpredsjednica Kluba zastupnika Europske pučke stranke (EPP) i članica skupine zastupnika za njegovanje kulture sjećanja Željana Zovko organizirala je danas u Europskom parlamentu konferenciju pod nazivom "Europska kultura sjećanja na primjeru stradanja Hrvata u Bleiburgu i Križnom putu".
-
Udruga "Grad košarke" u povodu Dana grada Zadra organizira bogat program na Forumu.
-
Od 1. studenoga 2024. pa sve do kraja ožujka 2025. posjetitelji Nacionalnog parka „Krka“ imat će jedinstvenu priliku istražiti njegove vrijednosti po jednokratnoj cijeni ulaznice za odrasle od samo 7, a za djecu 4 eura.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.