Zabava

Film

Četiri hrvatska kratkometražna filma na festivalu u Bogoti

Četiri hrvatska kratkometražna filma na festivalu u Bogoti

Na 13. izdanju Festivala kratkometražnih filmova u Bogoti, koji će se održati od 9. do 15. prosinca u glavnom gradu Kolumbije, bit će prikazana četiri naslova iz Hrvatske. 

U natjecateljski su program uvrštena tri ostvarenja, jedan animirani i dva eksperimentalna filma, od kojih će jedan na festivalu doživjeti svoju svjetsku premijeru.

Riječ je o filmu Središte vremena scenarista i redatelja Željka Sarića, crno-bijelom eksperimentu koji razmatra kompleksnost fenomena kondenziranog vremena u opoziciji spram čovjeka i njegovog stvarnog okruženja. Kameru također potpisuje Željko Sarić, za montažu je bio zadužen Dalibor Barić, a za glazbu Tomislav Babić. Film je nastao u produkciji Projekt 6 Studija, a nastao je uz potporu gradskog Ureda za obrazovanje, kulturu i šport grada Zagreba.

Drugi naslov u natjecateljskom programu eksperimentalnih filmova je A.D.A.M. u režiji Vladislava Kneževića, izrađen u tehnici 3D stereoskopije. A.D.A.M. je kodno ime autonomne bespilotne letjelice za rudarsko istraživanje asteroida (Autonomous Drone for Asteroid Mining).

U filmu dron polako postaje svjestan, počinje samostalno djelovati i odbijati svaku komunikaciju s operaterima satelitske tvrtke koji ga pokušavaju pratiti. Animaciju, stereografiju i kompoziting potpisuje Mario Kalogjera, producentica je Vanja Andrijević iz Bonobostudija, a film je sufinanciran sredstvima Hrvatskog audiovizualnog centra.

U natjecateljski program animiranih filmova uvršten je Razgovor autorice Ane Horvat, koji govori o mladoj ženi koja provodi monotonu i zamornu večer u svom domu. Na televizoru zatim odgleda priču koja će pomaknuti njen pogled na vlastiti svijet. Film je nastao u produkciji Luma filma, a sufinanciran je sredstvima gradskog Ureda za obrazovanje, kulturu i šport grada Zagreba.

U popratnom programu Panorama bit će prikazan animirani film Slom autora Davida Lovrića, nastao na produkciji Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu i koprodukciji Zagreb filma. Slom počinje prizorom antropomorfne figure s glavom slona koja stoji pred ogledalom u kupaonici.

Kako tonemo u sve dublje i dublje slojeve organizma koji istovremeno nalikuje živčanom sustavu i biljci, lik čovjeka-slona reagira na nasilan i nepredvidljiv način, stvarajući neku vrstu koreografije koja završava nestajanjem samog lika.

 


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.