Sport

Nogomet

Manchester United je najvrjedniji nogometni brend na svijetu

Manchester United je najvrjedniji nogometni brend na svijetu

United je prošle godine bio treći najvrjedniji nogometni brend, no sada je 'preskočio' Bayern i Real Madrid. Tako na najnovijoj listi koju na kraju svake sezone objavljuje ugledna konzultantska tvrtka Brand Finance Manchester United kao brend vrijedi čak milijardu i 105 milijuna eura!

"Najveća 'snaga' Uniteda je u velikom broju navijača koje ima u Indiji, jugoistočnoj Aziji i Kini, koja sada doseže cifru od čak pola milijarde ljudi! Takva baza veliki je mamac za sponzore", pojasnili su čelnici Brand Financea rezultate ovogodišnjeg istraživanja te dodali:

"Stoga ne čude rekordni ugovori Uniteda s Adidasom i Chevroletom, a za očekivati je da vrijednost još i više poraste jer je sve više zainteresiranih sponzora. Napomenimo kako je ukupna vrijednost Unitedova brenda u samo godinu dana porasla za čak 63 posto. Jedan od najvažnijih faktora u tome je i rekordna zarada od televizijskih prava u Premier League."

Na drugom mjestu najvrjednijih nogometnih brendova je Bayern (prošle godine bio je prvi), a njegova je vrijednost 823 milijuna eura. I madridski je Real pao za jedno mjesto, ove je godine treći te vrijedi 770 milijuna eura. Iza vodećeg trojca su Manchester City (706 mil.€), Chelsea (701 mil. €), te aktualni osvajač Lige prvaka Barcelona (681 mil. €). Slijede Arsenal, Liverpool, PSG, Tottenham, a na 11. je mjestu Juventus (309 mil. €). Od neeuropskih klubova najbolje plasirani je brazilski Sao Paulo koji s 84 milijuna eura drži 43. mjesto.

Znakovito je kako je među prvih deset najvrjednijih brendova čak šest iz Premier League, dva su španjolska te po jedan njemački i francuski.

Goal.com/eZd


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.