Sci-Tech

mobilne aplikacije

Mobilne aplikacije nastavljaju rušiti rekorde po broju preuzimanja i potrošnji

Mobilne aplikacije nastavljaju rušiti rekorde po broju preuzimanja i potrošnji

Preuzimanje aplikacija i potrošnja na njih dosegli su rekordne razine kad gledamo situaciju globalno

Naime, App Annie u novom izvješću navodi da je u prvom kvartalu ove godine dosegnuto 27,5 milijardi preuzimanja, što je rast od deset posto, dok je potrošeno ukupno 18,4 milijardi američkih dolara, odnosno, riječ je o rastu od 22 posto na godišnjoj razini, prenosi ICT Buiness.

Posebno je zanimljivo ovo istraživanje zato što se nadopune i reinstalacije ne računaju. Dakle, samo ono što prvi put na neki uređaj korisnik postavlja, ulazi u konačni zbroj. Treba pritom napomenuti da ukoliko na novom mobilnom uređaju preuzimamo istu aplikaciju koju smo imali na starom, to se također ne računa. Također, ukupno, Apple i Google kroz prvi kvartal u ponudi su imali 6,2 milijuna aplikacija.

Ako odvojimo te dvije e-trgovine aplikacijama tad je situacija kao i inače. Appleov App Store je na oko 7,5 milijardi preuzimanja, a Google Play Store na oko 20 milijardi. Ukoliko gledamo koliko se trošilo na aplikacije, obrnuto je. App Store se može pohvaliti s oko 12 milijardi dolara prihoda, a Google Play s oko 5,5 milijardi dolara.

Tome je tako jer Android postoji i na uređajima koji vrijede svega stotinu američkih dolara, što znači da onaj tko se odluči na kupovinu takvog uređaja sigurno nema novca za aplikacije. Zna se i da iPhone vrijedi oko 600 američkih dolara, što znači da netko tko si može priuštiti takav uređaj, može i odvojiti pokoji dolar za aplikaciju. Samim time činjenica da je Google Play bolji u preuzimanjima, a App Store u prihodima, ne treba čuditi.

Ono što jednoj i drugoj strani donosi toliku prednost na godišnjoj razini jesu igre, kao i uvijek, ali i sve veća popularnost streaming usluga glazbe i video sadržaja. Dakle, aplikacije će i kroz cijelu ovu godinu biti u rastu, a on se neće zaustavljati sasvim sigurno ni dogodine.


Reci što misliš!