Sci-Tech

društvene mreže

Botovi na Twitteru dijele čak 2/3 svih linkova prema popularnim web stranicama

Botovi na Twitteru dijele čak 2/3 svih linkova prema popularnim web stranicama
Twitter

Službeno je, botovi obavljaju ogroman posao vezan za odnose s javnošću (PR) na Twitteru, posebno kad se radi o promociji pornografskih web stranica

Otkrio je to kroz svoje istraživanje Pew Research Center, a „promotivni materijal“ o kojem se radi jesu linkovi čiji cilj su stranice koje se promoviraju, piše ICT Business.

Naime, donedavno su ljudi obavljali veći dio posla, ali sad dvije trećine tweetova postavljaju botovi, što je uistinu poveći posao i sugerira koliko je strojno učenje otišlo daleko na društvenim mrežama pa da se može pružati jedna takva usluga, u koju se ljudi mogu pouzdati do te mjere da joj prepuštaju dvije trećine posla.

Analizirano je 1,220,015 tweetova s linkovima na 2315 najpopularnijih web stranica između 27. srpnja do 11. rujna prošle godine. Botove su prepoznali korištenjem Botometera, alata koji metodom strojnog učenja prepoznaje kad se radi o čovjeku, a kad o botovima.

I zaključak je da od svih tweetova, njih 66 posto postavili su botovi. Kad se radi o pornografskim web stranicama, 90 posto ih promoviraju botovi, sportske web stranice u 76 posto slučajeva promoviraju botovi, a čak 62 posto botova promovira službene web stranice slavnih osoba.

Što se pak brojke botova na Twitteru tiče, još u travnju prošle godine Statista je objavila da od 319 milijuna aktivnih korisnika na mjesečnoj razini, njih čak 47,9 milijuna su botovi, odnosno oko 15 posto svih aktivnih korisnika.

Sad znamo i zašto se broj botova povećava iz godine u godinu, odličan su alat za promidžbu. Primjerice, u 2016. broj botova činio je između tri i šest posto, odnosno između 7,5 i 15 milijuna korisnika.

S obzirom na to da Twitter od 2012. broji oko 320 milijuna aktivnih korisnika i samim time stagnira po tom pitanju, tako da su botovi odličan izvor zarade jer njihova aktivnost ipak nije beznačajna ni u kojem smislu.


Reci što misliš!