Sci-Tech

Društvene mreže

Twitter više ne privlači nove korisnike

Twitter više ne privlači nove korisnike

Nakon objave najnovijih poslovnih rezultata u Twitteru nemaju razloga za zadovoljstvo, ali imaju nove ideje

Twitterovi investitori već su vjerojatno navikli na to da ova kompanija svaka tri mjeseca objavljuje poslovne rezultate koji su većinom negativni, i fokusiraju se na ostvarivanje što manjih gubitaka – eventualnu dobit više nitko niti ne spominje. No, jedan pokazatelj kod Twittera je do sada uvijek bio koliko-toliko pozitivan, a to je broj korisnika. Njegov rast davao je kompaniji razlog za optimizam oko budućnosti, a prihodi će, vjeruju, već nekada nadrasti troškove.

No, u posljednjem kvartalu i taj je podatak ostao na nuli, piše Bug. Twitter je krajem lipnja imao isti broj aktivnih korisnika kao i krajem ožujka, njih 328 milijuna. Nakon objave i tog poražavajućeg podatka cijena dionice kompanije je pala za oko 14%.

U upravi su, pak, shvatili da se bliži trenutak kada neće više moći očekivati nove prihode kroz dobivanje novih korisnika, pa su se odlučili okrenuti prema onima postojećima. Kompanija je tako počela testirati uslugu pretplate. Za 99 dolara mjesečno tvitovi pretplatnika počeli bi se agresivnije promovirati i prikazivati i onima koji ne prate tog korisnika.

Usluga je namijenjena kompanijama i osobama koje se žele na ovaj način promovirati unutar Twitter zajednice, a za sada je u fazi beta testiranja na raspolaganju ima manji broj privatnih korisnika. Pokaže li se ovaj model uspješnim, u kompaniji se nadaju većem broju pretplatnika i konačnom porastu prihoda od oglašavanja i promoviranja objava.


Reci što misliš!