NASA

Znakovi života na udaljenom planetu

NASA će sutra održati telekonferenciju o otkrivanju prve organske molekule u atmosferi planeta koji kruži oko udaljene zvijezde, prenosi Daily Galaxy.

Iako je na planetu atmosfera preugrijana da bi bio moguć život u istom obliku kao na našoj planeti, ovo otkriće demonstriralo je mogućnost da se otkriju organske molekule na planetima koja imaju svojstva slična planetu Zemlji.

Izvan Sunčevog sustava, otkriveno je više od 240 planeta, no većina ih je bila užarena. Otkriveni su i planeti veličine Jupitera, no gotovo potpuno bez ikakvih oblika života.

Istraživači su vrlo blizu otkrivanju još jednog planeta sličnog Zemlji. To otkriće bi doprinijelo potrazi za životom izvan naše planete.

Stručnjaci iz šest glavnih centara, uključujući NASU, Harvard i Sveučilište Colorado, naglasili su kako su na pragu da otkriju male planete slične našoj, koje su po prvi puta primjećeni oko udaljenih zvijezda.

Smatraju da imaju velike šanse da pronađu još neke oblike života na tim planetima.