Sci-Tech

Novi fajt

Google opet napao Facebook: Predstavili društvenu mrežu

Google opet napao Facebook: Predstavili društvenu mrežu

Zamišljeno je da kad otvorite novu "sobu" za video chat automatski zapravo šaljete status svojim prijateljima da ste spremni za druženje/čavrljanje

Nakon blamaže s Buzzom, internetski div Google reorganizirao je svoju strategiju društvenih mreža i nakon dugo iščekivanja objavio svoju društvenu mrežu Google+. Iako se ne radi o društvenoj mreži baš poput Facebooka ili Twittera, definitivno je Google+ izravan Googleov napad na najvećeg rivala - Facebook. Google+ se sastoji od palete društvenih alata i po tom se razlikuje od Facebooka i Twittera. Ovog puta nisu novi projekt "nalijepili na Gmail poput Buzza, nego su razvili zaseban pristup, piše 24sata.hr

Svjesni da će teško parirati Facebookovim zbirnim listama prijatelja, Googleovi developeri su bazu virtualnim frendova rasporedili po različitim  grupama (prijatelji, obitelj, posao, suučenici), taj sustav se zove Circles (krugovi). Razvrstavanje po grupama ima i Facebook, no čini se da je Google našao spretnije rješenje. Također, nudi se i nova verzija grupnog video chatanja. Pod nazivom Hangouts (druženje) taj vam alat omogućava video razgovor u realnom vremenu za do 10 osoba. Slika je samo unutar jednog prozora i brzo prelazi od jednog do drugog sugovornika, ovisno tko govori u tom trenutku.

Zamišljeno je da kad otvorite novu "sobu" za video chat automatski zapravo šaljete status svojim prijateljima da ste spremni za druženje/čavrljanje. Google+ omoguće i jednostavno dijeljenje fotografija, te njihovo označavanje (popularno tagiranje), ali i editiranje fotografije. Stream je pak niz obavijesti po uzoru na Facebookove feedove vijesti s profila vaših prijatelja. Stream će omogućavati dijeljenje fotografija, videa ili lokacija.

Cijelu paletu svih tih novih usluga Google priprema i kao aplikacije za mobilne uređaje, počevši sa svojim Android sustavom. Svaka fotografiju koju snimite mobitelom automatski će biti uploadana i na vaše računalo, spremna za daljnju distribuciju. Još je rano za reći je li Google konačno pronašao dobitnu formulu za kvalitetno pozicioniranje na tržištu društvenih mreža. No, čini se da je ovog puta doista riječ o zaokruženijem i kvalitetnijem proizvodu, koji će korisnicima pojednostaviti komunikaciju, a ne samo postati novi napad na privatnost.

Sustav je za sada još u eksperimentalnoj fazi pa je otvoren samo užem broju korisnika koji su dobili pozivnicu.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.