Udružili snage
Oglašavački savez protiv Googlea i Facebooka
Microsoft, Yahoo i AOL udružili su snage kako bi pokušali oduprijeti se divovima internetskog oglašavanja. Kako bi izbjegli optužbe za nezakonito povezivanje, tri tehnološka diva zadržat će vlastite prodajne timove i nastaviti se natjecati za oglase. No, od siječnja iduće godine razmjenjivat će i prodavati višak oglasnog prostora, piše Los Angeles Times.
Dogovor nije ekskluzivan, pa će se u njega moći uključiti i drugi. Usto, tri tvrtke će integrirati svoje tehnologije za licitiranje u realnom vremenu. Time se žele suprotstaviti Facebooku, koji je online oglašivačima sve privlačniji. Istraživačka tvrtka EMarketer objavila je da je najpopularnija društvena mreža na svijetu već postala predvodnica na tržištu online oglašavanja u SAD-u, gdje drži udio od 16 posto.
Tu je i Google, koji je kupnjom tvrtke DoubleClick višestruko povećao svoj udio u segmentima oglašavanja u kojima dosad nije bio prisutan. I to mahom na račun Yahooa, koji izgubio 13 posto, Microsofta (pet posto) i AOL-a (četiri posto). I Google i Facebook nagrizaju vrijednost oglasnog prostora koji nude te tri tvrtke. Nadaju se da će zajedničkim naporom moći preokrenuti taj trend.
Yahoo se već neko vrijeme muči s padom prihoda, zbog čega se razmatra čak i prodaja cijele ili dijela tvrtke. Microsoft bi se, s druge strane, mogao okoristiti Facebookovim uspjehom - još 2007. kupio je 1,6 posto udjela u tvrtci Marka Zuckerberga. Hoće li mu to pomoći? Analitičari su skeptični i ne očekuju veći zaokret. Googleova ogromna mreža s više od milijun oglašivača ima teško dostižan doseg, a tu su i alati za stvaranje ciljanih kampanja te njihovo praćenje i mjerenje.
Stoga će u ovoj godini, prema procjenama, ubrati 3,8 milijardi dolara. Za razliku od, recimo, Yahoovih 1,9 milijardi. No, savez Microsofta, Yahooa i AOL-a mogao bi, u stvari, pomoći Googleu da si skine s vrata optužbe o monopoliziranju online tržišta oglašavanja.
Vezane vijesti
-
Gosti drugog dana festivala najviše su raspravljali o zaštiti privatnosti, ograničavanju slobode govora i cenzuri na internetu, te prozvali neke od najvećih globalnih kompanija
-
-
-
PayPal koristi tehnologije ovjeravanja s Yahooom od 2007. i Googleom od 2008. godine. Trenutno blokira oko 200 tisuća lažnih poruka dnevno
Izdvojeno
-
Poziv za prijavu aktivnosti/projekata koji se odnose na kulturne, sportske, znanstvene i edukacijske aktivnosti te su isključivo namijenjene studentima vrijedi do kraja siječnja.
-
Dokumentarac „Green City Life“ istražuje rješenja poput regeneracije, urbane poljoprivrede i uporabe biološkog otpada s izgradnjom zelenijih i zdravijih gradova.
-
"Nevera" Tomislava Bralića i klape Intrade stiže s najmanjeg naseljenog otoka u Hrvatskoj! Ova pjesma predstavlja svojevrsnu uvertiru za veliku obljetnicu – klapa Intrade ove godine obilježava 40 godina postojanja
-
"Babygirl" je na rasporedu u petak 17. siječnja s početkom od 20h, a ulaznice po cijeni od 5 eura mogu se kupiti na samoj lokaciji prikazivanja (Polivalentna dvorana Providurove palače) od 19.00 h.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.