Platforma za mobilno oglašavanje
"Lociraj Popust" u dva tjedna preuzelo 7.500 korisnika iPhonea
Aplikacija dostupna i na Android Marketu
Mobilna i web aplikacija "Lociraj Popust" predstavlja u Hrvatskoj potpuno novi oblik mobilnog marketinga prema lokacijama. U prva dva tjedna na tržištu, aplikaciju je preuzelo 7.500 korisnika iPhone uređaja, a ona je sada dostupna i na Android Marketu. Takve statistike ovu aplikaciju čine najbrže rastućom platformom za mobilno oglašavanje u Hrvatskoj.
"Lociraj Popust" je svim
korisnicima interneta, bilo putem stolnih i prijenosnih računala, ili danas sve
popularnijih pametnih telefona, omogućio pretraživanje proizvoda i/ili usluga
koji su na sniženim cijenama, prema definiranoj udaljenosti od trenutne
lokacije korisnika. Pri tome u prvom planu nije kuponska promocija popusta,
koja korisnika usmjerava na kupnju bilo kojeg proizvoda, već je primarni cilj omogućiti korisnicima aplikacije
da točno određeni proizvod uspiju kupiti po sniženoj cijeni. Ovakav način
informiranja kupaca o popustima, sniženjima i akcijskim ponudama u potpunosti
zamjenjuje tradicionalne načine, poput distribucije tiskanih letaka, što ovom
projektu daje i značajnu ekološku dimenziju.
Spoj ponude i potražnje u realnom vremenu
Ono što aplikaciju "Lociraj Popust" čini inovativnom jest "Alarm na proizvod", koji korisnicima omogućuje unos ključnih riječi koje su vezane uz proizvod ili uslugu koju u budućnosti planira kupiti, a on će zazvoniti kada željeni proizvod bude na sniženju. Također, svi poslovni partneri, odnosno oglašivači, imaju uvid u postavljene alarme pa samim time popuste na svojim prodajnim mjestima mogu kreirati prema trenutnim željama korisnika. Time su po prvi puta ponuda i potražnja spojene u realnom vremenu.
Promo akcija - oglašavanje do 31.01. za 1 kunu
Mobitel se u posljednjem desetljeću nametnuo kao najosobnije tehnološko pomagalo današnjeg čovjeka, a trendovi ukazuju na to da tradicionalni mobitel odlazi u povijest, a u potpunosti ga zamjenjuje pametni telefon, kojeg već danas, prema posljednjim GfK istraživanjima koristi 14% stanovnika naše regije.
Nove tehnologije koje podrazumijevaju današnji pametni telefoni omogućile su lokacijski marketing, koji je na našem području još uvijek velikim dijelom neotkriveno područje, ali je njegov potencijal, odnosno omjer cijene i dosega koji nudi, u velikoj mjeri prepoznat. Tvrtke sve više marketinške kadrove usmjeravaju na mobilni marketing, edukacija je u tijeku.
Kako bi se tvrtke uvjerile u snagu "Lociraj Popusta" kao marketinške platforme, tvrtka "Mobilne informacije" ponudila je oglašivačima promotivnu cijenu od 1 kunu za oglase koji se prikazuju do 31.01.2012. godine.
Lociraj Popust na društvenim mrežama:
Vezane vijesti
-
-
Spomenari, što su iz starijeg razdoblja, često su bili pisani krasopisom, a crteži rađeni u tušu, olovci, olovci u boji, temperi i akvarelu
-
U posljednja 24 sata zabilježen je 591 novi slučaj zaraze virusom SARS-CoV-2 te je broj aktivnih slučajeva u Hrvatskoj danas ukupno 4.121
-
HGSS Stanica Novska je, u suradnji s Turističkom zajednicom Grada Petrinje, u petak, 02. rujna 2022.g. u Prnjavoru Ćuntičkom kod Petrinje predstavila novi turističko planinarski zemljovid „Hrastovička gora“
Izdvojeno
-
Wings for Life World Run je čudo! S 265 818 sudionika iz 192 različite države koji u isto vrijeme trče, hodaju ili se odguruju kako bi ozljede leđne moždine učinili izlječivima, pokazao je da su rekordi tu da se ruše.
-
U derbi susretu 33. kola HNL-a, ali i cijele sezone, nogometaši Dinama su nakon preokreta pobijedili Rijeku na Rujevici s 2-1 (0-0) čime su napravili veliku prednost na vrhu ljestvice, pobjegli su Riječanima na četiri boda prednosti.
-
Najavljujemo otvorenje izložbe Helmi Remes i Slate Grove "Odjeci priča / Nadahnuće iz Finske" koja će se otvoriti u ponedjeljak, 6. svibnja 2024. u 19 sati u velikoj izložbenoj dvorani Muzeja.
-
Teniski klub Zara poziva na humanitarni turnir "Tenisom do zdravlja" - treći turnir Tenisom do zdravlja obogatiti će i Pub kviz!
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.