Platforma za mobilno oglašavanje
"Lociraj Popust" u dva tjedna preuzelo 7.500 korisnika iPhonea
Aplikacija dostupna i na Android Marketu
Mobilna i web aplikacija "Lociraj Popust" predstavlja u Hrvatskoj potpuno novi oblik mobilnog marketinga prema lokacijama. U prva dva tjedna na tržištu, aplikaciju je preuzelo 7.500 korisnika iPhone uređaja, a ona je sada dostupna i na Android Marketu. Takve statistike ovu aplikaciju čine najbrže rastućom platformom za mobilno oglašavanje u Hrvatskoj.
"Lociraj Popust" je svim
korisnicima interneta, bilo putem stolnih i prijenosnih računala, ili danas sve
popularnijih pametnih telefona, omogućio pretraživanje proizvoda i/ili usluga
koji su na sniženim cijenama, prema definiranoj udaljenosti od trenutne
lokacije korisnika. Pri tome u prvom planu nije kuponska promocija popusta,
koja korisnika usmjerava na kupnju bilo kojeg proizvoda, već je primarni cilj omogućiti korisnicima aplikacije
da točno određeni proizvod uspiju kupiti po sniženoj cijeni. Ovakav način
informiranja kupaca o popustima, sniženjima i akcijskim ponudama u potpunosti
zamjenjuje tradicionalne načine, poput distribucije tiskanih letaka, što ovom
projektu daje i značajnu ekološku dimenziju.
Spoj ponude i potražnje u realnom vremenu
Ono što aplikaciju "Lociraj Popust" čini inovativnom jest "Alarm na proizvod", koji korisnicima omogućuje unos ključnih riječi koje su vezane uz proizvod ili uslugu koju u budućnosti planira kupiti, a on će zazvoniti kada željeni proizvod bude na sniženju. Također, svi poslovni partneri, odnosno oglašivači, imaju uvid u postavljene alarme pa samim time popuste na svojim prodajnim mjestima mogu kreirati prema trenutnim željama korisnika. Time su po prvi puta ponuda i potražnja spojene u realnom vremenu.
Promo akcija - oglašavanje do 31.01. za 1 kunu
Mobitel se u posljednjem desetljeću nametnuo kao najosobnije tehnološko pomagalo današnjeg čovjeka, a trendovi ukazuju na to da tradicionalni mobitel odlazi u povijest, a u potpunosti ga zamjenjuje pametni telefon, kojeg već danas, prema posljednjim GfK istraživanjima koristi 14% stanovnika naše regije.
Nove tehnologije koje podrazumijevaju današnji pametni telefoni omogućile su lokacijski marketing, koji je na našem području još uvijek velikim dijelom neotkriveno područje, ali je njegov potencijal, odnosno omjer cijene i dosega koji nudi, u velikoj mjeri prepoznat. Tvrtke sve više marketinške kadrove usmjeravaju na mobilni marketing, edukacija je u tijeku.
Kako bi se tvrtke uvjerile u snagu "Lociraj Popusta" kao marketinške platforme, tvrtka "Mobilne informacije" ponudila je oglašivačima promotivnu cijenu od 1 kunu za oglase koji se prikazuju do 31.01.2012. godine.
Lociraj Popust na društvenim mrežama:
Vezane vijesti
-
-
Ministar Šime Erlić uručio je u ponedjeljak, 3. lipnja 2024. godine u Mostaru ugovore u sklopu Programa prekogranične suradnje između Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine za 2024. godinu. Uručeno je 88 ugovora o financiranju projekata u ukupnoj vrijednosti 4,2 milijuna eura.
-
Nakon što se u našim krajevima pojavila u studenom 2023. godine, prizori polarne svjetlosti, ponovno su u petak, 10. svibnja bili vidljivi iz svih krajeva Hrvatske, od Istre do Dubrovnika, pa i na kontinentu, od Zagreba do Vinkovaca, a vedro nebo nagradilo je sve one koji su je željeli fotografirati.
-
Spomenari, što su iz starijeg razdoblja, često su bili pisani krasopisom, a crteži rađeni u tušu, olovci, olovci u boji, temperi i akvarelu
Izdvojeno
-
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana planina, a u sklopu manifestacije „Niti života“ sinoć je u Kneževoj palači svečano otvorena izložba "Velebit" renomiranog hrvatskog akademskog slikara Josipa Zankija.
-
Motoristi će razveseliti djecu svojim dolaskom, prigodnim poklonima i zajedničkim druženjem.
-
Shizofrenija je mentalna bolest od koje obolijeva jedan posto populacije, muškarci najčešće u adolescentskoj dobi, a žene između 23. i 30. godine te je važno na vrijeme prepoznati simptome i započeti terapiju, istaknuto je u srijedu na konferenciji "Shizofrenija 360" u Zagrebu.
-
Cigarete, elektroničke cigarete i drugi duhanski proizvodi štete zdravlju ljudi diljem svijeta, a premda Europska unija želi do 2040. stvoriti prvu generaciju bez duhana, unutar bloka postoje razlike kada je riječ o regulaciji duhanskih proizvoda, piše European Newsroom (ENR).
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.