Društvene mreže
Roditelji zaštitite svoju djecu na Facebooku!
Možda toga niste ni svjesni, ali djeci mlađoj od 13 godina trenutno je zabranjeno korištenje Facebooka. Međutim, izgledno je da će se to pravilo uskoro promijeniti.
Facebooku je pod hitno potreban način da privuku nove korisnike. Pritom je poželjno da to budu korisnici koji su podložni online marketingu. "Targetiranje" djece nameće se kao logičan korak, posebno jer u paketu s djecom dolaze i zabrinuti roditelji.
Debakl na burzi ozbiljno je uzdrmao Facebook. Dionice najpopularnije društvene mreže, koje su na burzu izašle po cijeni od 38 dolara, pale su za gotovo 30 posto. I nastavljaju padati. Ustalit će se, smatraju analitičari, na cijeni od desetak dolara.
Razlog drastičnom padu vrijednosti krije se upravo u marketingu. Studije su pokazale da veći dio korisnika Facebooka niti ne primjećuje oglase na ovoj društvenoj mreži, a tek svaki peti korisnik za Facebookove oglašivače predstavlja potencijalnog kupca.
Također, ne treba nikako smetnuti s uma ni da je Facebook mnogim korisnicima postao dosadan. Čak 34 posto korisnika na Facebooku danas provodi manje vremena nego prije šest mjeseci. Zbog toga i broj novih korisnika Facebooka sve sporije raste.
Kad se tome doda činjenica da sve više korisnika Facebooku pristupa preko mobitela i tableta, gdje reklame još teže padaju na plodno tlo, ispada da oglašivači na Facebooku mogu računati tek na djelić tržišta od 900 milijuna ukupnih korisnika ove društvene mreže.
Wall Street Journal prvi je objavio informaciju da Facebook planira otvoriti "site" djeci mlađoj od 13 godina. S tom svrhom na umu, u tijeku je izrada aplikacija koje će roditeljima omogućiti da kontroliraju internetski društveni život svoje djece.
Roditelji će dobiti mogućnost da odlučuju čiji zahtjev za "prijateljstvo" njihova djeca smiju prihvatiti i koje aplikacije smiju koristiti. Među tim aplikacijama nalazit će se i velik broj igara, namijenjenih upravo djeci, a pojedine igre neće biti u potpunosti besplatne, što također otvara opciju za dodatne prihode.
Ideja Facebooka je da profili djece budu "spojeni" s profilima njihovih roditelja, kako bi roditelji u svakom trenutku mogli znati što im dijete radi na internetu. Ovo je, naravno, metoda da se broj korisnika dodatno poveća, s obzirom da će i roditelji morati otvoriti Facebook profile, ukoliko ih već nemaju.
Zbog ideje da iskoriste djecu kao izvor dodatnih prihoda, šefovi Facebooka već su se našli na udaru američkih zakonodavaca. Kongresni odbor za zaštitu privatnosti Marku Zuckerbergu je poslao pismo u kojem, kako javlja Bloomberg, traže da im prezentira sve detalje ovoga plana, te upozoravaju da se privatni podaci djece ne bi smjeli koristiti kao sredstvo zarade.
Odgovor iz Facebooka stigao je u kratkoj izjavi za Mashable: "Mnogi recentni izvještaji pokazali su koliko je na internetu teško provoditi dobna ograničenja, posebno kada mnogi roditelji žele da im djeca imaju pristup online sadržajima i uslugama".
Doista, prošlogodišnje Microsoftovo istraživanje pokazalo je da profile na Facebooku ima barem 7,5 milijuna djece mlađih od 13 godina. Od toga, oko pet milijuna ih je mlađe od deset godina. Također, 36 posto roditelja je svjesno da njihova malodobna djeca koriste Facebook, a mnogi su im čak i pomogli da naprave profile s lažnim datumom rođenja.
Vezane vijesti
-
Pokušaj odabira jedinstvenog imena za bebu nije uvijek lak pa se neki roditelji u potrazi za nadahnućem okreću Marvelovim filmovima.
-
U javnoj grupi na Facebooku "Trn u oku...Zadar" objavljen je uznemirujući post jednog roditelja koji je danas na dječjem igralištu imao neugodno iskustvo. Post se širi društvenom mrežom
-
A znanost sada kaže da to radite iz čiste ljubavi
-
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.