Sci-Tech

Facebook želi biti sličniji Twitteru

Facebook želi biti sličniji Twitteru

U financijskom izvještaju za treći kvartal tekuće fiskalne godine Facebook je otkrio da njegovu društvenu mrežu svakog dana koristi više od milijarda korisnika.

Da stvari stavimo u perspektivu, Twitter na mjesečnoj bazi broji „svega" 300 milijuna aktivnih korisnika. Usprkos tome Facebook svoju društvenu mrežu želi učiniti sličnijom Twitteru.

Neobična je to ideja, znamo, no ima smisla nakon što pročitate objašnjenje u kojem Facebookovi glavonje kažu da bi na svojoj mreži voljeli vidjeti više dijeljenja i komentiranja nego što vide sada.

Facebook je mreža na kojoj se konzumira više nego što se dijeli, kažu iz tvrtke. Dok će korisnici na Twitteru napisati što im u bilo kojem trenutku padne na pamet, na Facebooku će dobro promisliti (često tako ne izgleda) prije nego pritisnu gumb za objavu.

Vodstvo ovu praksu želi promijeniti kako bi njihova društvena mreža dobila više sadržaja, a s tim će ciljem u skoroj budućnosti predstaviti nekoliko novih mogućnosti o kojima ćemo više saznati uskoro.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.