IT
Evo tko je dobio nagradu Masterweb
U kategoriji 'Najbolja web-marketing kampanja 2015' najbolje je birao
žiri u kojem su bili Elmira Majerić, Bojan Bernik i Luka Solenički.
Nagrađene su kampanje 'Budućnost u Adrisu' (Bruketa&Žinić OM i
Brlog), 'Vremenski trezor' (Bruketa&Žinić OM, Mediacom, Degordian i
Digitalno poslovanje Zagrebačke banke) i 'Njuškalo je nestao' (Size).
'Sve tri kampanje imaju jako dobro osmišljenu komunikaciju i ljudima
šalju jasnu i nedvosmislenu poruku., no Adrisova kampanja je za nijansu
pobijedila dodirnuvši se teme koja je zadnjih par godina aktualna, a to
je iseljavanje mladih obrazovanih ljudi u potrazi za poslom', naveo je
žiri u obrazloženju.
Vezane vijesti
-
Francuski prijevod romana "Crvena voda" književnika i novinara Jurice Pavičića osvojio je prestižnu nagradu Grand Prix de Littérature Policière za najbolji strani krimić u Francuskoj u 2021. godini.
-
Mladi hrvatski filmaš Igor Bezinović redatelj je ovogodišnjeg dobitnika Velike Zlatne Arena za najbolji film na 64. Pulskom filmskog festivalu. Igora je nagrada zatekla u najboljem mogućem trenutku dok je u Puli proslavljao svoj trideset i četvrti rođendan
-
Bivši hrvatski predsjednik Stjepan Mesić dobitnik je nagrade pod nazivom "Mostar Peace Connection 2017" koja mu je u petak uručena u Mostaru kao priznanje za sve što je učinio za uspostavu mira i obnovu tog grada.
-
Rezultat ove PR kampanje je 298 medijskih članaka procijenjene PR vrijednosti u iznosu od 5,3 milijuna eura, a dobri rezultati su ostvareni i na društvenim mrežama Facebook
Izdvojeno
-
U Dalmaciji će s promjenjivom naoblakom gdjegod pasti uglavnom samo malo kiše, i to češće prema otvorenom malo do umjereno valovitom moru
-
U organizaciji Hrvatskog odbojkaškog saveza i OK Zadar od petka, 17. siječnja do nedjelje 19. siječnja održat će se završnica prvenstva Hrvatske u odbojci za juniorke i juniore.
-
Najava događanja u Gradskoj knjižnici Zadar za tjedan od 20. do 25. siječnja 2025.
-
Jeste li se ikada zapitali zašto vas obuzme neobjašnjiv umor nakon obilnog ručka? Ovaj fenomen, poznat kao postprandijalna somnolencija, često je iskustvo mnogih, no rijetko tko razumije njegove stvarne uzroke.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.