Društvene mreže
Potpuno redizajnirani Instagram
Društvena mreža Instagram značajno je promijenila svoj izgled. Od jučer ova se mreža u Facebookovom vlasništvu diči novim dizajnom gotovo svih osnovnih grafičkih elemenata.
Promjena je zahvatila glavni logotip Instagrama, koji se koristi i kao ikona mobilnih aplikacije. On je sada nešto jednostavniji i šareniji, dakle u skladu s modernim trendovima Appleovog "flat" dizajna i Androidovog "material" izgleda. Na ikoni se i dalje nalazi stilizirani fotoaparat, a poznata šarena duga sada se nalazi u pozadini. No, njezine boje sada više nisu odvojene već se pretapaju jedna u drugu.
Mobilne su aplikacije također dobile novi, jednostavniji, dizajn. Korisničko je sučelje sada u većinom sivim tonovima, te s crno-bijelom kombinacijom teksta i podloge. To bi trebalo usmjeriti pažnju korisnika prije svega na fotografije i video zapise, te olakšati snalaženje.
Vezane vijesti
-
-
-
Korisnici Instagrama od ovog tjedna na raspolaganju imaju pet novih filtera, koji stižu nakon čak dvije godine čekanja
-
S više od 300 milijuna aktivnih korisnika Instagram je ostavio Twitter u pozadini
Izdvojeno
-
Istezanje svako jutro može poboljšati fleksibilnost i opskrbiti vas energijom za dan koji je pred vama. Većina ljudi ima potrebu protegnuti se nakon buđenja kako bi ublažili ukočenost zglobova i poboljšali cirkulaciju.
-
Gostujući kod Mile Moralić u Točki na tjedan, predsjednička kandidatkinja Ivana Kekin otkrila je što najviše zamjera aktualnom predsjedniku Zoranu Milanoviću
-
Širom Izraela u nedjelju su se oglasile sirene nakon čega je uslijedilo više raketnih napada iz smjera Libanona u kojima je ranjeno više ljudi, objavila je izraelska vojska.
-
Hrvatska još uvijek previše energenata uvozi te i dalje prevladavaju fosilni izvori, no ima sve uvjete za dobru zelenu tranziciju u kojoj će prevladavati energija iz obnovljivih izvora, naglasci su s konferencije Energetski sektor - prilike i izazovi.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.