Društvene mreže
Potpuno redizajnirani Instagram
Društvena mreža Instagram značajno je promijenila svoj izgled. Od jučer ova se mreža u Facebookovom vlasništvu diči novim dizajnom gotovo svih osnovnih grafičkih elemenata.
Promjena je zahvatila glavni logotip Instagrama, koji se koristi i kao ikona mobilnih aplikacije. On je sada nešto jednostavniji i šareniji, dakle u skladu s modernim trendovima Appleovog "flat" dizajna i Androidovog "material" izgleda. Na ikoni se i dalje nalazi stilizirani fotoaparat, a poznata šarena duga sada se nalazi u pozadini. No, njezine boje sada više nisu odvojene već se pretapaju jedna u drugu.
Mobilne su aplikacije također dobile novi, jednostavniji, dizajn. Korisničko je sučelje sada u većinom sivim tonovima, te s crno-bijelom kombinacijom teksta i podloge. To bi trebalo usmjeriti pažnju korisnika prije svega na fotografije i video zapise, te olakšati snalaženje.
Vezane vijesti
-
-
-
Korisnici Instagrama od ovog tjedna na raspolaganju imaju pet novih filtera, koji stižu nakon čak dvije godine čekanja
-
S više od 300 milijuna aktivnih korisnika Instagram je ostavio Twitter u pozadini
Izdvojeno
-
U derbiju 17. kola prvenstva Hrvatske za košarkaše Zadar je kao domaćin svladao Split sa 59-54 (21-12, 13-18, 15-18, 10-6).
-
17.siječnja u 10:00 sati u HNK Zadar još jedna Kava s glumcima - imate priliku upoznati Alena Liverića!
-
Kako kukci znaju kada trebaju ići u hibernaciju, gdje i kako provode hladne periode – priču za The Conversation donosi doktorandica zoologije sa Sveučilišta u Stockholmu Anna Brødsgaard Shoshan.
-
Poziv za prijavu aktivnosti/projekata koji se odnose na kulturne, sportske, znanstvene i edukacijske aktivnosti te su isključivo namijenjene studentima vrijedi do kraja siječnja.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.