Cilj je portala osnažiti roditelje
Predstavljen novi internetski portal - medijskapismenost.hr
Hrvatska medijska scena bogatija je za novi internetski portal pod imenom medijskapismenost.hr namjenjen informiranju i edukaciji roditelja, nastavnika, općenito dječjih skrbnika kojeg su zajedno s partnerima pokrenuli Agencija za elektroničke medije i hrvatski Ured UNICEF-a.
Promocija portala održana je u ponedjeljak na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti koji je jedan od partnera. Sadržaj portala podijeljen je po kategorijama, obrađuje teme kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipe, utjecaj medija na dječji razvoj. Tu su i kolumne, pojmovnik te rubrika - preporuke. Na portalu će se nuditi i video sadržaji.
Cilj je portala osnažiti roditelje da aktivno traže znanja i informacije o medijima i načinima na koji oni mogu utjecati na razvoj djece, istaknula je voditeljica komunikacija iz hrvatskog ureda UNICEF-a Gorana Dojčinović.
Prema istraživanjima djeca u Hrvatskoj gledaju televiziju bez nazočnosti roditelja do 10 sati tjedno, a djeca i mladi u prosjeku pet sati dnevno provode na internetu. Istodobno samo 22 posto mladih u dobi između 15 i 18 godina smatra da medijska pismenost uključuje kritičko promišljanje medijski posredovanih informacija.
Ti nam podatci govore da je nužno potaknuti edukaciju i razgovore o medijima te sigurnom korištenju tehnologija bez kojih ne možemo napredovati u 21. stoljeću, rekla je Dojčinović. Naglasila je kako je glavni cilj da portal postane suvremena platforma za suradnju s roditeljima, učiteljima, stručnjacima i djecom.
U ime Agencije za elektroničke medije Robert Tomljenović ocijenio je da dosad postignuti rezultati govore o dobro odrađenom poslu. Tako smo prošlogodišnjom kampanjom "Birajmo što gledamo" obuhvatili gotovo 90 posto populacije i time učinili veliki iskorak u osvještavanju roditelja i medija o važnosti medijske pismenosti, rekao je.
Svi koji na bilo koji način sudjeluju u odgoju djece i mladih na portalu će moći pronaći sveobuhvatni sadržaj pouzdanih i korisnih informacija o medijima i njihovu utjecaju na razvoj djece, dodao je Tomljenović.
U sadržaju portala medijskapismenost.hr sudjeluju i partneri - Akademija dramske umjetnosti, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez.
Vezane vijesti
-
Uz sve ostalo što želimo za svoju djecu, cilj nam je odgojiti dobre ljude - suosjećajne, ljubazne i iskrene, koji će znati surađivati i komunicirati s drugima cijeniti suradnju te biti ustrajni.
-
-
-
Izdvojeno
-
Na Otvorenom prvenstvu Hrvatske u daljinskom plivanju na 5000m u bazenima koje je održano u subotu, 27. travnja 2024.u Zagrebu, sjajan rezultat ostvarila je Klara Bošnjak (KDP Donat Zadar) koja je postala nova prvakinja Hrvatske i srušila 13. godina hrvatski rekord.
-
Treća po redu humanitarna akcija „Djeca za djecu“ uspješno je privedena kraju primopredajom igračaka u Općoj bolnici Zadar.
-
Drugog dana manifestacije 26. Dani masline praktični dio nastave odvijao se u maslinicima Poljane na otoku Ugljanu. Uz magistra Tomca, pokazne rezidbe maslina prezentirao je dr. sc. Šime Marcelić kojega smatraju najboljim praktičarem među znanstvenicima.
-
Kazalište Moruzgva predstavlja europski hit “Prekid preko veze“ u zadarskom Arsenalu! Ova neodoljiva komedija bit će izvedena u nedjelju, 28. travnja s početkom u 20 sati, donoseći vam večer ispunjenu smijehom, neočekivanim obratima i urnebesnim trenucima.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.