Sci-Tech

Mobilne aplikacije

Appleovi korisnici troše više na aplikacije od korisnika Android uređaja

Appleovi korisnici troše više na aplikacije od korisnika Android uređaja

Istraživanje analitičke tvrtke AppsFlyer još jednom potvrđuje već dobro poznat podatak da su korisnici Appleovih uređaja spremni odvojiti više sredstava za kupovinu mobilnih aplikacija od korisnika Android uređaja.

Prema ovom istraživanju, korisnici Appleovih uređaja će u prosjeku potrošiti dva i pol puta više sredstava za kupnju aplikacija od korisnika Android uređaja, odnosno vrijedi omjer od 1,08 naprema 0,43 američkih dolara po korisniku (u korist korisnika koji koriste Appleove uređaje).

Istraživanje koje nosi službeno ime State of In-App Spending obuhvaćalo je više od 100 milijuna korisnika i preko 1000 mobilnih aplikacija.

Također, oko 50% prosječnih korisnika iOS platforme obavlja kupnju unutar aplikacija. Pri jednoj kupnji korisnici iOS uređaja u prosjeku potroše 12,77, a korisnici Android uređaja 6,19 dolara (valja naglasiti da su u istraživanju pribrojani i troškovi nastali putem aplikacija za kupnju proizvoda). Oko 7,1% korisnika iOS sustava svaki mjesec obavlja barem jednu transakciju vezanu za mobilne aplikacije, a isto čini 4,6% korisnika Android uređaja.

Korisnici u Aziji na mobilne aplikacije izdvajaju 40% više sredstava od korisnika u svim ostalim regijama svijeta. Mjesečni prosjek za kupnju unutar mobilnih igara je tek 0,32 dolara na obje platforme, dok se unutar aplikacija za kupnju potroši u prosjeku 2,68 dolara mjesečno.

Bug.hr


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.