Internet
Google zaratio sa stranicama s pop-up reklamama
Google se trudi u svojoj internetskoj tražilici kao rezultate pretraživanja prikazivati što informativnije, relevantnije i preciznije rezultate, ali pri vrhu prioriteta im je i sigurnost kao i ugodno korisničko iskustvo. Iz ovih su razloga već ranije počeli "kažnjavati" nižim statusom stranice koje ne koriste enkripciju, te one koje nisu responzivne i prilagođene mobilnim uređajima. Sada, pak, kreću u borbu protiv napornih pop-up reklama koje zauzimaju većinu ekrana mobilnih uređaja.
Najnovije unapređenje algoritma za pretraživanje na Googleovoj će tražilici davati niži rang stranicama koje korisnicima, umjesto sadržaja, prilikom otvaranja prvo prikazuju iritantne pop-up reklame preko cijelog ekrana. "Kažnjavanje" nižom pozicijom u rezultatima pretraživanja zahvatit će i one mobilne stranice koje prikazuju reklame na više od "razumnog" dijela zaslona, odnosno one gdje osnovni sadržaj nije lako dostupan.
Mali banneri na vrhu ili dnu zaslona bit će tolerirani, kao i pop-up zasloni koji nisu reklamni (primjerice, oni u kojima se traži potvrda dobi posjetitelja).
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Svi koji imaju slab sluh, ali ne nose slušni aparat, trebali bi razmisliti još jednom jer je utvrđeno da pomaže ljudima da žive dulje, prema Sveučilištu Južne Kalifornije (USC).
-
Sve u svoje vrijeme pa tako i ovaj koncert na Dan zaljubljenih u dvoranu Krešimira Ćosića napokon nam dolazi Dalmatino.
-
U srijedu, 8. siječnja, NSRH je objavio početak bijelog štrajka, kojim će usporavati rad u Ini, te poslati jasan signal poslodavcu i javnosti o ozbiljnosti situacije.
-
Zbog straha od infekcija dišnog sustava čim zahladi gomilate razne pastile za grlo i ostale preparate?
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.